حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین برنامه‌هایی که می‌توانید بر روی ساعت هوشمند هوآوی واچ 2 (Huawei Watch 2) نصب کنید

اندروید ویر (Android Wear) یکی از بهترین سیستم عامل‌های موجود برای ساعت‌های هوشمند است که امکان نصب نرم افزارهای مختلف از طریق فروشگاه گوگل را به شما می‌دهد. اگر شما ساعت هوآوی واچ 2 یا واچ 2 کلاسیک را خریداری کرده‌اید ولی در انتخاب اولین برنامه‌های خود دچار سوال شده‌اید، این پست مخصوص شما است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Strava: تحلیل عملکرد در هنگام ورزش

یکی از مزایای بسیار خوب اندروید ویر برای انجام تمرین‌های ورزشی است. نرم افزار Strava به شما کمک می‌کند تا در هنگامی که درحال دویدن یا دوچرخه سواری هستید فعالیت‌های شما را ضبط شود.

Strava به شما نشان می‌دهد که چه فاصله و چه مقدار کالری سوزانده‌اید و همچنین حتی افزایش یا کاهش فعالیت‌های شما را هم گزارش می‌دهد. پس از نصب این نرم افزار توسط تلفن شما به طور خودکار در هنگام ورزش این نرم افزار در ساعت شروع به کار می‌کند.

دانلود نرم افزار Strava

 

Uber: تاکسی همراه

Uber که یکی از معروف ترین نرم افزارهای پیدا کردن راننده در تمام جهان است (البته در ایران هنوز موجود نیست) که این بار به ساعت‌های هوشمند هم رسیده است.

با استفاده از این نرم افزار در ساعت خود دیگر نیاز به استفاده از گوشی هوشمند ندارید و همه چیز به سادگی بر روی مچ دست شما جای گرفته است. می‌توانید از طریق ساعت یک سواری سفارش دهید، زمان رسیدن ماشین را بررسی کنید و یا جزئیات راننده و ماشین را ببینید. این بدان معنی است که برای رسیدن به خانه فقط کافی است چند دقیقه وقت خود را برای ساعت بزارید. البته این سرویس هنوز در کشور ایران در دسترس نیست و شرکت‌های دیگری فعالیت می‌کنند.

دانلود نرم افزار Ober

 

Google Keep: همه چیز را یادداشت کنید

کمتر کسی وجود دارد که گوگل کیپ را نشناسد، این نرم افزار همان طور که از اسمش مشخص است توسط شرکت گوگل برای یادداشت برداری ساخته شده است و پس از مدتی نسخه اندروید ویر این نرم افزار نیز منتشر شد.

از طریق ساعت خود می‌توانید لیست کارهای خود را چک کنید، ایتم جدید به لیست اضافه کنید، و با گفتن “Okay Google, take a note” هم لیست خود را افزایش دهید.

دانلود نرم افزار Google Keep

 

Spotify: سرویس موسیقی آنلاین

اسپاتیفای نرم افزار معروفی در زمینه موسیقی است که تقریبا تمام آهنگ‌های جهان را به صورت قانونی در اختیار شما قرار می‌دهد. با نصب نرم افزار اندروید ویر می‌توانید از طریق ساعت به تمام ویژگی‌های اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

می‌توانید پخش موسیقی را کنترل کنید، عنوان آهنگ و جزئیات آن را ببینید، نمی‌توانید آهنگ را جست و جو کنید ولی به لیست ذخیره شده خود دسترسی دارید و از طریق ساعت فهرست ویژه اسپاتیفای را مرور کنید. این ویژگی با صدا زدن نام آن نیز در ساعت شما اجرا خواهد شد.

دانلود نرم افزار Spotify

 

Google Map: انتظاری جز نقشه دارید؟

طی سال‌های گذشته دیگر استفاده از نقشه‌های کاغذی به طور کامل کنار رفته است و نقشه‌های دیجیتالی جایگزین آن‌ها شده‌اند که بهترین آن‌ها نقشه ی گوگل است و می‌توانید این نقشه را در ساعت خود نیز داشته باشید.

نقشه گوگل در اندروید ویر به شما امکان این را می‌دهد که به راحتی به هرجایی بروید و همچنین روش حمل و تقل را مشخص کنید. در جواب عنوان باید گفت بله، زمانی که ناوبری را در ساعت فعال کنید نقشه شما را تا رسین به محل مورد نظر راهنمایی خواهد کرد که بسیار خوب است.

دانلود نرم افزار Google Map

 

نظر شما درمورد نقش ساعت هوشمند در زندگی ما چیست؟ ایا زمان آن رسیده که یک ساعت هوشمند خریداری کنیم؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

سلام. ببخشید. ولی فکر کنم برنامه تاکسیرانی اسمش Uber باشه، نه Ober.

عارف کمانی

بله درسته
اصلاح شد
ممنون از اطلاعتون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور