حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر هالی 4 (Honor Holly 4) منتشر شد

امروز اخبار جدیدی درباره مشخصات و جزئیات گوشی هوشمند آنر هالی 4 هواوی (Honor Holly 4) منتشر شده است که در این جا قصد داریم به آن بپردازیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت هواوی از یک گوشی هوشمند جدید با نام تجاری Honor Holly 4  که جایگزین آنر هالی 3 در سال گذشته است پرده‌ برداری کرده است. این گوشی هوشمند برای کشور هند قیمتی برابر با 183 دلار خواهد داشت. نکته جالب توجه این است که این گوشی هوشمند دقیقا مشابه هواوی آنر 6A است که در اوایل سال جاری در اروپا و چین معرفی شد.

هواوی آنر هالی 4

این مورد، اتفاق تازه‌ای نیست چرا که پیش از این نیز گوشی هوشمند هواوی آنر V9 به عنوان جایگزین آنر 8 پرو در برخی مناطق عرضه شده بود.

گوشی هوشمند آنر هالی 4 هواوی دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی است که کیفیت تصویر HD برابر با رزولوشن (1280×720) را در خود خواهد داشت، همچنین این گوشی هوشمند در دو مدل حافظه داخلی عرضه خواهد شد

بر خلاف گوشی هوشمند آنر 6A، این گوشی هوشمند آنر هالی 4 دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود، همچنین باید اضافه کرد که حافظه داخلی این گوشی هوشمند با استفاده از کارت حافظه Micro SD تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. این دستگاه همچنین توسط چیپست اسنپدراگون 430 که از باند LTE پشتیبانی به عمل می‌آورد تغذیه خواهد شد.

از دیگر مشخصات آنر هالی 4 باید به مواردی همچون، یک سنسور 13 مگاپیکسلی شرکت سونی با شماره مدل IMX278 و چراغ LED در پشت دستگاه و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه اشاره کرد.

هواوی آنر هالی 4

همچنین باید اضافه نمود که این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت است که در پشت دستگاه و زیر دوربین قرار خواهد گرفت، این گوشی دارای اندروید نسخه 7.1 نوقا به صورت پیش فرض خواهد بود و رابط کاربری EMUI 5.1 Huawei آن را همراهی خواهد کرد، این دستگاه همچنین از یک باتری 3020 میلی آمپری تغذیه خواهد شد، ابعاد آن برابر با 143.7×70.95×8.2 mm خواهد بود و وزنی برابر با 144 گرم نیز خواهد داشت.

این دستگاه در رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود و در فروشگاه‌هایی که به صورت افتخاری با شرکت هواوی همکاری داشته‌اند نیز عرضه خواهد شد، هنوز خبری از نسخه 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایتی منتشر نشده است.

 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از این اسمارتفون خوش قیمت شرکت هواوی استفاده خواهید کرد یا برندهای دیگر ار بهتر از هواوی خواهید دید؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

شعار هواوی: رونمایی رونمایی تا پیروزی. ??

Peiman

دهنت سرویس ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان