حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاخره مشخصات کامل پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، گوگل

تنها چند ساعت تا معرفی محصولات جدید گوگل در مراسمی که در شهر سان فرانسیسکو برگذار خواهد شد مانده است و مانند باقی گوشی‌ها مشخصات پیکسل 2 ایکس ال هم قبل از معرفی منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Google Pixle 2 - Toranji.ir - Google - گوگل پیکسل 2 - گوگل - ترنجی

اطلاعات جدید غیر رسمی هستند که توسط یک کاربر ساکن کشور آلمان در توییتر منتشر شده است. پیکسل 2 ایکس ال که ساخت شرکت الجی است دارای صفحه نمایش 6 اینچی از نوع P-OLED (همان نوع نمایشگری که این شرکت در V30 استفاده کرده) است، این نمایشگر دارای نسبت ابعاد 18 به 9 و رزولوشن 2880 در 1440 است ولی یک نکته وجود دارد که این است که صفحه نمایش همیشه روشن در لیست ذکر نشده ولی طبق این که اندروید اوریو به طور پیش فرض از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و ما انتظار داریم تا پیکسل 2 ایکس ال هم دارای صفحه نمایش همیشه روشن باشد. صفحه نمایش این دستگاه از پوشش محافظ 3D Arc Glass استفاده کرده که همان نسخه پیشرفته تر گوریلا گلس 5 است.

وضعیت سیم کارت هم نشان دهنده دو سیم کارته بودن این دستگاه است که یک اسلات برای سیم کارت نانو و دیگری برای eSIM دائمی است که سایز بسیار کوچکی دارد و هردو از شبکه‌های GSM و WCMA پشتیبانی می‌کنند. هیچ چیزی درمورد جک صوتی 3.5 میلی متری وجود ندارد ولی به نظر تقویت کننده صدا در این گوشی قرار گرفته است و همچنین سه میکروفون برای حذف نویز پیشرفته وجود دارد.

برای مشاهده در سایز کامل تصویر را در صفحه جدید باز کنید

در بخش دوربین چیزی به جز یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 وجود ندارد و هیچ حرفی از دوربین اصلی نشده است (شایعات اشاره به دوربین 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال دارند). چیزی که در این میان نظر ما را جلب کرده Pixel Visual Core بوده که شایعات نشان می‌دهند این یک هسته مخصوص پردازش تصویر خواهد بود که فراتر از HDR پلاس کار می‌کند و با پردازنده‌های شرکت کواکلام همگام است.

در این لیست صحبت از پردازنده اسنپدراگون 835 با 4گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی شده است (البته احتمال دارد نسخه 128 و 256 گیگابایتی نیز معرفی شود). این گوشی با اندروید اوریو و دستیار شخصی گوگل عرضه خواهد شد. بدنه تماما از الومینیوم ساخته شده است و فقط یک مربع شیشه‌ای در پشت قرار دارد. به مقاومت در برابر گرد و غبار و آب در لیست اشاره شده ولی اسمی از IP نیامده است. در داخل نیز گفته شده دارای باتری 3520 میلی آمپر در ساعتی با قابلیت شارژ بی‌سیم است.

حسگری با نام advanced x-axis haptics نیز وجود دارد که احتمال می‌دهیم چیزی مانند بدنه حساس به فشار اچ تی سی یو11 باشد که شایعه شده بخشی از ویژگی‌های پیکسل جدید است.

نظر شما درمورد این لیست از مشخصات پیکسل 2 ایکس ال چیست؟ دیدگاه خود را با ما اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

رو کاغذ که مشخصات بدی نداره ولی مثل بقیه هست

Peiman

منتظریم…

Sajad

طراحی و قیمت خیلی تو موفقیتش تاثیر داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور