حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک ویدیویی به گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال رسما معرفی شدند. این دو دستگاه از جوانبی بسیار هیجان انگیزند اما از دیگر جوانب سوال برانگیز یا حتی ناامید کننده! می توان گفت از معرفی این دو دستگاه به صورت کلی خوشحالیم و گوگل با یک دوربین عالی باری دیگر آمده تا برتری خود را در این زمینه احیا کند. اما در مجموع می توان درباره گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 چه گفت؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا یک نگاه نزدیک ویدیویی به این دو دستگاه داشته باشیم.

[aparat id=”sr5zP”]

به صورت کلی می توان گفت طراحی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال آنطور که باید پرچمدارگونه نیست و در سال 2018، سالی که گلکسی اس 8، نوت 8 و آيفون تن (iPhone X) قرار است با طراحی جذاب خود بازار را شگفت زده کنند، نمی تواند جذاب باشد.

دوربین پیکسل 2 همانطور که قبلا در ترنجی خواندیم واقعا عالی است و گوگل در آن موفق بوده است. از نظر مشخصات سخت افزاری نمی توان گفت که پیکسل 2 بی همتاست اما بهترین چیپست و مقداری کافی حافظه رم دارد، به عبارت شفاف تر چیپست اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت حافظه رم در اختیار شماست.

همه این ها با بهبودهای گوگل، گوگل اسیستنت و اندروید 8 می تواند بسته کاملی برای تجربه کاربری بی نظیر گوگلی باشد اما باید دید مقابل پرچمدارهای جذاب دیگر، این دو دستگاه گوگلی می توانند جذاب تر از دیگر رقبا باشند؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طراحیش افتضاحه اصلا خوشم نیومد

Peiman

راستش چیزی نداشت ک منو خیلی هیجان زده کنه . تو بعضی از قسمتا حتی تا امید شدم.
به نظر من اندروید خام خیلیی خامه!
طراحی خوبی نداره
سخت افزار هم ک در حد بقیس
فقط دوربین بی نظیری داره

Sajad

واقعا جذابیت نداره ظاهرشون. اندروید خام هم واسه کسی خوبه که از اول باهاش خو گرفته باشه. ولی وقتی لانچر شرکت های دیگه رو تجربه کنی یکم تحمل اندروید خام مشکل میشه…

Peiman

دقیقا ?

Mortazavi

انصافاً گوگل نشون داد تو بخش دوربین یک سال جلوتر از سایرین هست
اگه تو ایران قیمت نجومی نداشته باشن واقعاً بهترین گزینه خریدن

Peiman

اتفاقا به نظر من تو ایران گزینه‌ خوبی نیست . اول اینکه وسایل جانبی به سختی پیدا میشه یا مثلاً فرض کنید صفحش بشکنه ، از کجا میشه گیر آورد و همچنین اگر یک زمانی بخوای بفروشی بعید می‌دونم کسی بخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)