حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتظار می‌رود که نوکیا 8 تا اواخر ماه اکتبر بروزرسانی اندروید اوریو (Oreo) را دریافت کند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، نوکیا

کمپانی HMD قبلا اعلام کرده بود که در حال آزمایش اندروید اوریو به روی نوکیا 8 می‌باشد و به زودی بروزرسانی این نسخه از سیستم عامل اندروید برای این گوشی نیز منتشر خواهد شد. اما این بزودی دقیقا چه زمانی است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.

خب، اگر همه چیز با توجه به برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، صاحبان گوشی‌های نوکیا 8 نباید بیشتر از یک ماه برای دریافت بروزرسانی اندروید اوریو منتظر بمانند. در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی که اخیرا در تایوان برگزار شده بود، با توجه به اینکه نوکیا 8 برای اولین بار نیز در همین کشور عرضه شد، مقامات HMD در این رویداد تایید کردند که این گوشی تا اواخر ماه اکتبر بروزرسانی اندروید 8 را دریافت خواهد کرد.

در هفته‌ی اول اکتبر این پرچمدار جدید کمپانی HMD، در بسیاری از کشورها قابل دسترس خواهد بود اما اکنون تنها در بعضی از مناطق قابل خریداری می‌باشد. HMD Global از اینکه توانسته دوباره طرفداران گوشی‌های نوکیا را به خرید این گوشی جدید متمایل نماید بسیار خرسند بوده و قطعا بروزرسانی سیستم عامل این گوشی را به زودی منتشر خواهد کرد. این بروزرسانی نیز قطعا در میزان فروش این گوشی و سطح اعتماد مصرف کنندگان گوشی‌های برند تجاری نوکیا تاثیرگذار خواهد بود.

چند روز پیش نیز در خبرها اشاره کردیم که این کمپانی قرار است تا پایان سال جاری بروزرسانی اندروید 8 را برای گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 6 و نوکیا 5 منتشر نماید و اکنون نیز باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این کمپانی فنلاندی می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند یا نه؟!

 

به نظر شما چقدر می‌توان به روی وعده‌های HMD اعتماد کرد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

با توجه به اینکه اندرویدش تقریباً خام هست احتمالا زودتر از بقیه آپدیت رو دریافت کنه.
این گوشی فوق‌العاده س فقط یکم زشت هستش ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h