حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا HMD Global موبایل‌هایی با برند HMD هم تولید خواهد کرد؟

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

می‌دانیم که برند نوکیا با HMD Global شروعی تازه در اکوسیستم اندروید داشت. آنطور که پیداست آن‌ها می‌خواهند موبایل‌هایی با برند HMD هم تولید کنند. با این حال مشخص نیست که دقیقا چه بازه‌ای مخاطبان را هدف خواهد گرفت.

موبایل‌هایی با برند HMD در راهند

حدود ۶ سال است که HMD Global گوشی‌های هوشمند خود را با برند نوکیا عرضه می‌کند. این شرکت مستقل فنلاندی قصد دارد مجموعه محصولات خود را گسترش دهد و گوشی‌هایی با برند HMD را نیز معرفی کند.

این اعلامیه رسمی توسط ژان فرانسوا باریل، یکی از بنیانگذاران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل HMD Global منتشر شده است. این مدیر اجرایی در صفحه لینکدین خود اعلام کرد که هر دو برند HMD و Nokia در کنار هم وجود خواهند داشت و مشتریان باید انتظار همکاری “با شرکای جدید هیجان انگیز” را نیز داشته باشند.

باریل در یک پست طولانی اظهار داشت که HMD Global دارای “سریع‌ترین رشد تولیدکننده گوشی‌های هوشمند 5G در سال” است. همچنین برندی پیشرو در حفظ محیط‌ زیست و با عرضه دستگاه‌های قابل تعمیر نوکیا است که در دوازده ماه گذشته عرضه شده‌اند.

این شرکت اکنون آماده است “به طور مستقل وارد بازار شود تا دنیای جدیدی برای ارتباطات از راه دور و متمرکز بر نیازهای مصرف کننده ایجاد کند”.

برند HMD به خود می بالد که “یکی از بزرگترین شرکت‌های گوشی های هوشمند در اروپا” است و به زودی شروع به ارائه “دستگاه‌های تلفن همراه با کیفیت بالا و مقرون به صرفه” به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان خواهد کرد.

هر چند این بیانیه هیچ جزئیاتی با جدول زمانی دقیق نداشت، اما ما انتظار داریم که به زودی محصولات در دست توسعه آن لو بروند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هدف‌گذاری HMD باز هم روی محصولات اقتصادی است یا قرار است با نیت برطرف کردن ناکامی برند نوکیا در دسته‌بندی محصولات موبایلی پریمیوم، این دسته را هدف بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)