حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گوشی های سری نوکیا ۱۰۵ از ۲۰۰ میلیون دستگاه فراتر رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها، نوکیا

نوکیا شرکتی است که اگرچه همانند گذشته چراغش پر فروغ نیست، اما با تکیه بر نام قدیمی خود توانسته است تغییراتی سازنده را ایجاد کند. عموما حتی با وجود محبوبیت و معروف بودن، شکست رکوردهای فروش کار غیر ممکنی است، اما نه برای نوکیا. به گفته منابع مختلف، فروش گوشی های سری نوکیا ۱۰۵ از ۲۰۰ میلیون دستگاه فراتر رفته است. با ترنجی همراه باشید.

رکورد شکنی فروش گوشی های سری نوکیا ۱۰۵

بر اساس یک گزارش جدید، فروش جهانی گوشی‌های سری ۱۰۵ نوکیا از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه گذشته است. گوشی جدید نوکیا 105 4G از پرداخت موبایلی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به عنوان تلفنی با قابلیت هوشمندتر نامگذاری شده است. ۲۰۰ میلیون فروش در اینجا، به وضوح به مجموع فروش جهانی آن اشاره دارد. نسل اول این دستگاه در سال ۲۰۱۳، نسل دوم در سال ۲۰۱۵، نسل سوم در سال ۲۰۱۷ و در نهایت نسل چهارم آن نیز در سال ۲۰۱۹ می‌باشند. بدین ترتیب فروش گوشی افسانه‌ای نوکیا سری ۱۰۵ از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه نیز عبور کرده است.

آخرین مدل 5G نوکیا ۱۰۵، فناوری 4G full Netcom، پرداخت موبایلی، پخش صدا، آیکون‌های بزرگ‌تر و سایر عملکردها را به همراه دارد. این دستگاه بسیار کاربردی‌تر و آسان‌تر از گذشته برای استفاده است. گوشی‌های موبایل سری ۱۰۵ نوکیا دارای تراشه های Unisoc هستند. Unisoc اخیرا با پردازنده‌های میان رده و پایین رده خود که از اتصال 4G بهره‌مند هستند، نام خود را در بخش گوشی‌های هوشمند مطرح کرده است.

فروش گوشی های سری نوکیا ۱۰۵

در حالی که بیشتر سازندگان تراشه بر روی اتصال 5G تمرکز می کنند، اما Unisoc تعداد زیادی از تراشه‌های 4G را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. سری ۱۰۵ نوکیا دارای صفحه کلیدهای فیزیکی، صفحه نمایش رنگی و بدنه پلی کربنات است. جهت یادآوری، این گوشی‌ها بازی کلاسیک “مار” را فوق‌العاده محبوب کردند. آن‌ها همچنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند که از عملکرد رادیویی مناسبی نیز پشتیبانی می‌کند و دستگاه همچنین دارای یک چراغ قوه در بخش بالای دستگاه است که یه حالت نمادین پیدا کرده است.

سری 4G نوکیا 105 از شبکه سه گانه 4G Unicom و Telecom و همچنین از دو سیم کارت آماده به کار دوگانه پشتیبانی می‌کند. این گوشی همراه دارای تراشه Ziguang Zhanrui T107 است. آن‌ها همچنین از رادیو خارجی و قابلیت مشابه بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند و عملکرد پخش صدا را برای سالمندان تنظیم می‌کنند. این محصول دارای عملکرد پرداخت موبایلی Alipay است که به کاربران امکان می‌دهد کد پرداخت Alipay را مشاهده کنند.

فروش گوشی های سری نوکیا ۱۰۵

از زمان بازگشت برند نوکیا به بازار توسط HMD Global، این برند روی تلفن‌های همراه نیز سرمایه گذاری کرده است. اگرچه تمرکز انبوه بازار بر گوشی‌های هوشمند است، اما هنوز بخش خاصی از کاربران وجود دارند که می‌خواهند از دستگاه‌های ساده‌تر برای مصارف خاص خود بهره بگیرند. این دستگاه‌ها برای شرایط مختلف دیگری نیز مفید و کاربردی هستند و می‌توانند به عنوان تلفن‌های اضطراری یا دستگاه‌های پشتیبان مناسبی عمل کنند.

به گفته GizChina، نوکیا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ پس از بازگشت امیدوارانه خود با گوشی‌های هوشمند اندرویدی، سرفصلی از اخبار مهم رسانه‌ها را به خود اختصاص داده است. با این حال، این شرکت ارتباط خود را از دست داده و این روزها بیشتر بر روی ساخت دستگاه‌های میان رده و پایین رده متمرکز شده است. این شرکت در حال برنامه ریزی یک گوشی ارزان قیمت +Nokia Style و یک گوشی میان رده با نام Nokia X21 5G است. نظر شما در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان