حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی اچ‌ام‌دی از یک تلفن همراه دیگر در کنار نوکیا 2

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت، نوکیا

اچ‌ام‌دی گلوبال شاید یک شرکت قدیمی و شناخته شده نباشد اما بعد از قرار گرفتن نام نوکیا بر روی این تلفن‌های همراه این شرکت، همه جهان این شرکت را شناختند. اچ‌ام‌دی با ارائه گوشی‌های نوکیا 3،5 و 6، و جلب توجه بسیاری از کاربران، از نوکیا 8 رونمایی کرد و پرچمدار این شرکت هم اکنون نوکیا 8 است. اما به تازگی اطلاعاتی از یک گوشی جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد اچ‌ام‌دی برنامه‌ای برای رونمایی از یک گوشی دیگر در کنار نوکیا 2 را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا نوکیا 2 تنها گوشی نیست که اچ‌ام‌دی گلوبال قصد رونمایی از آن را طی چند ماه آینده دارد. با توجه به اطلاعات درز شده از این گوشی، لقب ضعیفترین گوشی سال 2017 را می‌توان به نوکیا 2 داد. با اینکه اطلاعات و مشخصات نوکیا 2 به بیرون درز کرده است هنوز زمان رونمایی از این محصول مشخص نشده است.

به تازگی نیز دو تلفن‌همراه از سمت نوکیا تاییدیه خود را در چین دریافت کرده‌اند. این دو گوشی که شماره مدل [ TA-1041 و TA-1042 ] دارند در لیست منتشر شده دارای ویژگی شارژ سریع هستند. قابلیتی که تنها در گوشی پرچمدار نوکیا، نوکیا 8 شاهد آن هستیم.

این یک دلیل قانع کننده نیست اما به نظر می‌رسد که با توجه به حضور این قابلیت در هر دو تلفن، شاید هر دو و یا حداقل یکی از آنها یک گوشی پایین‌رده نباشد و ما باید منتظر رونمایی اچ‌ام‌دی از یک محصول جدید باشیم. شاید هم این تنها یک نسخه دیگر از نوکیا 8 است که مخصوص بازار چین عرضه خواهد شد.

تنها اطلاعاتی که فعلا از گوشی‌های فعلی نوکیا موجود است متعلق به نوکیا 2 می‌باشد.

البته شایعات زیادی مبنی بر حضور یک پرچمدار دیگر با نام نوکیا 9 چند وقتی است سر صدای زیادی به پا کرده است. گرچه ممکن است نوکیا از یک گوشی میان‌رده با نام نوکیا 7 نیز رونمایی کند.

اگر به رندری که به تازگی از نوکیا 2 منتشر شده نگاهی بیاندازید حتما متوجه تاریخ 5 اکتبر [ 13 مهر ماه ] خواهید شد. به نظر شما ممکن است نوکیا از نوکیا 2 در این تاریخ رونمایی کند؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji