حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی از نوکیا 2 و نوکیا 9 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، کانسپت، نوکیا

نوکیا 2 و نوکیا 9 را می‌توان دو عضو مهم در نوکیا دانست. نوکیا 9 در دسته پرچمدار‌های قدرتمند قرار می‌گیرد و نوکیا 2 در دسته ضعیف‌ترین تلفن‌های همراه.  از آنجایی که هر دو گوشی هنوز معرفی نشده‌اند باید شاهد حضور اطلاعات و طرح‌های مفهومی از آنها باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تازگی طرحی مفهومی از نوکیا 2 و نوکیا 9 منتشر شده است که به طور کلی پشت هر دو دستگاه را نشان می‌دهد.

اگر نگاهی به طرح مفهومی نوکیا 2 بیاندازید حتما متوجه حضور یه شیار کوچک در لبه سمت چپ ( در تصویر راست) خواهید شد. به غیر از این مورد یک سوراخ کوچک نیز بالای شیار وجود دارد که به احتمال زیاد برای میکروفون دوم این گوشی است. شیار نیز برای اسپیکر این تلفن همراه است که طرحی شبیه به لومیا 930 را برای شما یادآوری خواهد کرد. نکته دیگر در این طرح، تخت بودن طراحی نوکیا 2 است که از گوشه‌ها هیچ خمیدگی‌ جزئی برای قرار گرفتن بهتر در دست وجود ندارد. اما این موضوع در نوکیا 9 کاملا برعکس است. این گوشی طبق این طرح از انحنای کوچکی در لبه سمت راست و چپ برخوردار است که برای بهتر قرار گرفتن گوشی در دست به کار خواهد رفت. به غیر از این مورد سنسور اثر این‌بار به پشت دستگاه منتقل شده است. اگر بخواهیم رو راست باشیم باید بگوییم این طرح از نظر شباهت مقداری شبیه به هواوی میت 9 است. اما برخی از جزئیات تفاوتی بین طرح میت 9 و این گوشی ایجاد کرده‌اند.

برای یادآوری باید بگوییم که نوکیا 2 یکی از ضعیف‌ترین تلفن‌های بازار و کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال خواهد بود. طبق شایعات نوکیا 2 مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ‌دی خواهد بود. به غیر از این مورد، پردازنده این دستگاه به احتمال زیاد اسنپدراگون 220 خواهد بود که به همراه یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، نباید انتظار زیادی از این گوشی را داشته باشید. دوربین نوکیا 2 نیز یک سنسور 8 مگاپیسکلی است. دوربین جلوی دستگاه نیز حسگری 5 مگاپیکسلی دارد.

البته نوکیا 2 یک مورد فوق‌العاده را در خود جای داده است و آن باتری این دستگاه است. بنابر اطلاعات منتشر شده نوکیا 2 یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد که با توجه به پردازنده و رم دستگاه، شما عملا قادر به انجام کار‌های سنگین و حجیم را با این گوشی نخواهید داشت. از این رو باید انتظار حداقل 2 روز عمر باتری را از نوکیا 2 داشته باشیم.

از نوکیا 2 که بگذریم سراغ پرچمدار آینده اچ‌ام‌دی یعنی نوکیا 9 می‌رویم.

اطلاعات زیادی از نوکیا 9 هنوز به بیرون درز نکرده است اما اطلاعات کنونی حاکی از حضور پردازنده اسنپدراگون 835 در کنار 6 گیگابایت رم را برای این دستگاه حدس می‌زنند. گرچه مواردی مثل گواهینامه IP68، استفاده از دوربین دوگانه نیز از اطلاعات جزئی منتشر شده می‌باشند.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji