حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته بندی هدست هوشمند گوگل فاش شد

بسته بندی Bose هدفون مجهز به دستیار هوشمند گوگل توسط کاربران Reddit فاش شده، این تصاویر شامل قسمت جلویی و پشت بسته بندی این محصول است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هدفون هوشمند Bose QuietComfort 35 II  فاش شده و گزارش مربوطه اشاره می‌کند که این محصول همان هدفون Bisto است که پیش‌تر شایعه شده بود، گرچه در آن زمان تنها رندرهای گرافیکی و اطلاعاتی درباره این محصول و این موضوع که گوگل آن را ساخته است فاش شده بود.

با تشکر از تصاویر فاش شده از بسته بندی این محصول، حالا دیگر مشخص است که این هدفون دارای دستیار صوتی گوگل است  همانطور که در قسمت پشت بسته بندی آن اشاره شده است . این هدست در رنگ‌های نقره‌ایی و مشکی که انتخاب‌هایی بسیار عادی هستند به بازار عرضه می‌گردد.

برخی موارد که بجز نام این محصول و وجود گوگل می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، شامل این موضوع است که تصویر رنگ مشکی این هدفون دقیقا همانند تصاویر رندر شده است که در گذشته فاش شده بودند، همچنین در اوایل این هفته تصاویری از هدفون BayWolf فاش شدند که دارای شباهت‌هایی به این هدفون گوگل است، مانند شکل و نحوه قرار گیری دکمه‌ها بر روی هر گوشی. این موضوع که Bose برای عرضه هدفون مجهز به دستیار صوتی با گوگل همکاری می‎کند مشخص است اما قسمت نامشخص این داستان این است که قیمت نهایی این محصول چقدر می‌باشد و هدفون مورد بحث در چه زمان و مکانی عرضه می‌گردد. احتمال این موضوع وجود دارد که  قیمت هدفون مورد نظر شبیه به هدفون QuietComfort  که به تازگی عرضه شده و حدود صد دلار قیمت گذاری شده است باشد، همچنین در هر مکانی که بتوان هدفون‌های Bose را خریداری کرد احتمالا محصول مشترک این شرکت با گوگل را نیز وجود خواهد داشت.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید