حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از پنل جلویی صفحه نمایش موبایل هوآوی میت 10 پرو منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، ترنجی، موبایل، هواوی

باید بگوییم که هوآوی تایید کرده است که دو پرچمدار جدید خود میت 10 و میت 10 پرو را در تاریخ 16 اکتبر به صورت رسمی در مونیخ معرفی خواهد‌کرد. همچنین پردازنده کایرین 970 برای هر دو دستگاه تایید شده است. در چند هفته اخیر اخبار و شایعات بسیاری درباره این دو موبایل منتشر شد اما در تازه ترین خبر تصویری از پنل جلویی صفحه نمایش میت 10 پرو منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.گفته می‌شود که میت 10 پرو با یک صفحه نمایش با نسبت 18:9 معرفی خواهد شد که هواوی آنرا EntireView نامیده است. همانطور که سامسونگ صفحه نمایش خود را اینفینیتی و الجی آنرا فول ویژن نامیده است. حال تصویری زنده از پنل جلویی میت10  پرو منتشر شده است که شایعات قبلی را تقویت می‌کند.

پنل جلویی جاشیه بسیار کمی دارد و حاشیه بالا و پایین این موبایل نیز در مقایسه با میت 9 پرو کمتر شده است. در بالای موبایل دوربین سلفی، سنسور مجاورت ویک بلندگو وجود دارد ودر پایین پنل جلویی تنها لوگوی هواوی نمایان است. این به این معنی است که هواوی سنسور اثرانگشت را پشت موبایل تعبیه کرده  و یا اینکه برروی دکمه پاور قرار داده شده است. انتظار داریم میت10 با یک صفحه نمایش معمولی و حسگر اثرانگشت در جلوی موبایل معرفی شود.

نظر شما چیست؟ آیا هوآوی میت 10 پرو انتظار شما را برآورده خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چقد بی حاشیه. ??

ahmad

گفتم که رقیبی نیس

Peiman

به نظر من ک خیلیییی خوشگله
ولی آنچنان بى حاشیه هم نیستا??

علی شیخ زاده

از اونجایی ک هواوی واسه نمایشگرش اسم ثبت کرد و تو معرفی پردازنده هم قول فول اسکرین رو داد شاید این مدل میت معمولی باشه نه پرو

mTAAHAAm

یعنی حاشیه های مدل معمولی از این هم بیشتره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم