حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت HarmonyOS هواوی P20 و Mate 10 به صورت بتا منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | HarmonyOS، آپدیت، اخبار، هواوی

هواوی مدتی قبل از HarmonyOS 2.0 به صورت رسمی رونمایی کرد. این نسخه، شامل طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هواوی می‌شود. به طور مثال، گوشی Mate 9 از حدود ۵ سال قبل نیز این به روزرسانی را دریافت خواهد کرد. حال، نوبت به دو پرچمدار قدیمی‌تر هواوی رسیده است. در همین راستا، آپدیت HarmonyOS هواوی P20 و میت ١٠ به صورت بتا عرضه شد.

آپدیت HarmonyOS هواوی P20 و Mate 10 به صورت بتا

هواوی در حین رونمایی رسمی از HarmonyOS، لیستی بلند بالا از دستگاه‌های دریافت کننده این به روزرسانی رونمایی کرد. با رونمایی از این لیست، بسیاری از کاربران شگفت زده شدند. چرا که گوشی متعلق به ۵ سال قبل نیز در این لیست حضور داشت.

 

لیست دستگاه هایی که آپدیت HarmonyOS را دریافت می کنند: از هواوی Mate 9 و P10، سری اقتصادی به صورت محدود

 

در نهایت، بالأخره HarmonyOS به سری پرچمداران P20 و Mate 10 رسیده است. به نقل از Huawei Central، حدود یک هفته پیش هواوی اعلام کرد که برای راه اندازه پروژه آپدیت HarmonyOS هواوی P20 و میت ١٠، به چند داوطلب نیاز دارد. این موضوع، شگفت آور است که هواوی به این زودی اجازه می‌دهد تا کاربران گوشی‌های پرچمدار سری P20 و میت ١٠ به همین زودی از رابط کاربری EMUI به HarmonyOS ارتقاء بیابند. البته این پروژه، فعلاً در حالت بتا است. در نهایت، هواوی هم اکنون نسخه بتای HarmonyOS 2.0 یا همان HongmengOS را برای گوشی‌های پرچمدار سری Mate 10 و P20 منتشر کرده است. این نسخه، 2.0.0.136 است. همچنین مشخص شده است که نسخه بدون نیاز به ثبت نام آپدیت بتای HarmonyOS برای گوشی‌های مذکور، تا اواخر این ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با این حال، نسخه بتای اختصاصی هنوز در مراحل اولیه است و انتظار می‌رود که کاربران زیادی به آن بپیوندند. اما انتشار این آپدیت به صورت بتا و در چنین زمانی، امیدوار کننده است. از سوی دیگر، ما به شدت منتظر هستیم تا هواوی پروژه آپدیت بتای HarmonyOS را به صورت جهانی برای دستگاه‌های خود آغاز کند. جدا از گوشی‌های P20 و P20 Pro در کنار Mate 10 و Mate 10 Pro، دستگاه‌های زیر نیز در حال جذب کاربران برای ارائه آپدیت بتای HarmonyOS از سوی هواوی هستند:

– هواوی نوا ۴

– هواوی نوا 5i

– هواوی نوا 4e

– آنر ٣٠ اس

– آنر ٣٠ نسخه Youth

– آنر ایکس ١٠

– آنر ایکس ١٠ مکس

– آنر پلی ۴

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کاربران بیشتری از گوشی‌های P20 و میت ١٠ می‌توانند این به روزرسانی را دریافت کنند. اما در حال حاضر، هر مدل می‌تواند تا سقف ٢,٠٠٠ کاربر را دریافت کند. بنابراین، کاربران چینی این سری باید هرچه سریع‌تر برای دریافت آپدیت HarmonyOS هواوی P20 و میت ١٠ عجله کنند.

هارمونی OS، مطمئناً تجربه کاربری جدید و جذابی را ارائه می‌دهد. این نسخه، از المان‌های طراحی جدیدی برخوردار شده است. بنابراین، کاربران هواوی از موارد جدیدی بهره مند می‌شوند. علاوه بر این، رابط کاربری جدیدی در HarmonyOS 2.0 طراحی شده است که به کاربران حس مدرنیته بیشتری می‌دهد. در نتیجه، عرضه بتای HarmonyOS آن هم قبل از فرا رسیدن فصل چهارم سال جاری میلادی برای کاربران سری Mate 10 و P20، تجربه کاربری جدیدی را به ارمغان می‌آورد.

نظر شما در مورد پشتیبانی هواوی از گوشی‌هایش با HarmonyOS چیست؟ آیا شما تجربه کاربری از سری پرچمداران Mate 10 یا P20 داشته‌اید؟ منتظر عرضه جهانی HarmonyOS هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

واقعا یه براوو باید بهش گفت بخاطر سرعت بالای ارائه بروزرسانی ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️