حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل Honor 8 Pro و Honor 6X اندروید8.0 (اوریو)‌‌‌ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا پایان سال 2017 دریافت‌ خواهندکرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 8، اخبار، هواوی

امروز خبری منتشر شده‌است که نشان می‌دهد موبایل Honor 8 Pro و Honor 6X تا پایان سال 2017 اندروید 8.0 را دریافت خواهندکرد. باترنجی همراه باشید.

موبایل آنر8 پرو یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند پیشرفته ای است که توسط شرکت چینی به بازار عرضه شده‌است، بنابر این جای تعجبی ندارد که این موبایل به نسخه اندروید جدیدتر بروزرسانی شود اما عملکرد هواوی در زمینه بروزرسانی موبایل‌های میانرده آنر به اندروید8(اوریو) که با اندروید پیش فرض 6.0 (مارشملو) به بازار عرضه شده‌اند قابل تحسین است.

پیش بینی شده‌است که آنر8 پرو و آنر 8 ایکس بروزرسانی اندروید 8.0(اوریو) را تا پایان سال میلادی جاری دریافت کنند، اما احتمال این وجود دارد که این بروزرسانی اوایل سال 2018 عرضه شود اما کابرانی که این دو موبایل را خریداری کرده‌اند‌ نباید نگران آپدیت باشد.

ظاهرا در شهر دهلی‌نو در کشور هند، طرفداران برند‌آنر با مقامات این شرکت دیدار کرده و در طی این سخنرانی مدیران آنر  عرضه بروزرسانی اندروید اوریو برای این دو موبایل را طی ماه های اینده تایید کرده‌اند.

باید بگوییم که عرضه بروزرسانی اندروید8 برای این دو موبایل قطعی به نظر می‌رسد هر چند منتظر ارائه جدول زمانی از سوی هواوی هستیم. همچنین در دسترس بودن این بروزرسانی احتمالا وابسته به منطقه موردنظر است، بنابر این ممکن است برخی کاربران اندروید اوریو را زودتر از سایر کاربران دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ آیا عملکرد هواوی را در بروزرسانی موبایل های خود تحسین میکنید یا خیر؟ نظرات خود را باما در میان بگذارید

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

این آپدیت شدن هواوی هم داره حل میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم