حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدید iPhone 8؛ تمام صفحه و همیشه روشن!

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

بعد از بررسی کدهای افشا شده مربوط به iPhone 8 در Firmware بلندگوهای HomePod، احتمال نبود دکمه فیزیکی Home در پرچمدار جدید این کمپانی بیشتر شد. امروز براساس اطلاعات جدید منتشر شده،  اینطور به نظر می‌رسد که دکمه فیزیکی حذف شده و جای خود را به نوار ابزاری لمسی و چندگانه ملقب به “HomeBar” داده است.

همان‌طور که مشاهده می‌شود با حذف دکمه‌ی فیزیکی از روی گوشی، صفحه نمایشی تمام صفحه و در پایین آن، دیجیتالی شدن دکمه‌های عملکردی را شاهد هستیم که در هنگام اجرای برنامه و بازی‌هایی که نیاز به تمام صفحه شدن دارند، تا وقتی که شما دوباره به آن‌ها نیاز پیدا نکنید، پنهان می‌مانند و صفحه نمایشی کامل را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تحلیلگر اپل Ming-Chi Kuo، اظهار داشت ممکن است این نوار ابزار قابلیت شخصی سازی، تغییر رنگ و یا ایجاد سایه و افکت را نداشته باشد. همچنین اشاره کرد صفحه نمایش فعال، بدون در نظر گرفتن HomeBar به ابعاد 5.15 اینچ خواهد بود.

اما در رابطه با حسگر اثرانگشت، با اطلاعات موجود، 2 احتمال بیشتر وجود نخواهد داشت؛ یا درون صفحه نمایش ادغام خواهد شد و یا به پشت گوشی انتقال پیدا خواهد کرد!

ازدیگر ویژگی‌های جدید این پرچمدار می‌توان به Always On Display اشاره کرد که با آن در سامسونگ آشنا شدیم؛ اما چالش مبارزه با سوختن پیکسل‌ها در این حالت، هنوز هم وجود دارد ولی قطعا اپل فکری برای این موضوع خواهد کرد.

نظرشما درباره این ویژگی‌های جدید چیست؟ آیا نوار ابزار کارآمد ترخواهد بود؟ تا چه میزان علاقه‌مند به استفاده از ویژگی Always On Display هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اثر انگشت قطعا زیر نمایشگر نخواهد بود با سابقه ای که از اپل دارم تا حالا نشده یه چیزی که هنوز به بلوغ نرسیده ازش استفاده کنه امیدوارم کلا حذفش کنه یا با کلید پاور ادغام کنه

Mortazavi

صفحه بدون حاشیه خیلی قشنگه ولی مال پولداراس چون خیلی خیلی شکنندس و بخاطر همین من عاشق حاشیه های سونی، و htc هستم. امیدوارم بزودی صفحه های کاملاً ضد ضربه تو گوشی ها استفاده بشه که با خیال راحت یه گوشی بدون حاشیه بخرم.

Peiman

عاشق حاشیه هستی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

Peiman

امیدوارم عید نسل جدید se با طراحی بدون حاشیه و قیمت مناسب بیاد چون این واقعا گرونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پدرام بختیاری