حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام آنچه از مراسم امروز نوکیا انتظار داریم

خب بلاخره به انتهای راه رسیدیم و قرار است تا ساعاتی دیگر شاهد مراسم رسمی نوکیا برای رونمایی محصولات جدید این شرکت باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا یا بهتر بگوییم اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد تا امروز به صورت رسمی از محصولات جدید این کمپانی رونمایی کند. اما ما انتظار رونمایی از چه محصولاتی را از این شرکت داریم؟

این تمام چیزی است که ما حدس می‌زنیم.

نوکیا 8:

و بلاخره ، نوکیا 8 خبر ساز ، به مرحله رسمیت شناخته شدن رسید و قرار است تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی معرفی شود.

آنچه از این گوشی انتظار داریم تنها این است که با مشخصاتی پرچمدار و ظاهری زیبا رونمایی شود. طبق شایعات این گوشی پردازنده اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم دارد. از مشخصات دیگر این گوشی می‌توان به دوربین‌های ساخت شرکت زایس اشاره کرد. مابقی موارد جرئی بوده و سعی می‌کنیم از یادآوری آنها تا رونمایی جلوگیری کنیم.

نوکیا 2:

اما از پرچمدار به پایین‌رده رسیدیم. نوکیا بعد از خبرساز کردن نوکیا 8 ، دست به کاری نه چندان جذاب اما شجاعانه‌ای زد. این شرکت بنا بر شایعات قصد دارد تا از گوشی پایین رده با مشخصاتی واقعا سطح پایین رونمایی کند.

مشخصات این گوشی را به صورت کلی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 210 یا 212 ، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی  محدود کرد.

نوکیا 3310 (مدل 2017) (3G)

از بحث گوشی‌های هوشمند که بیرون بیاییم نوبت به گوشی‌های نوستالژی می‌رسد. کمتر کسی است که دلش نخواهد تا در کنار تلفن‌هوشمند خود ، یک تلفن ساده اما کاربردی را داشته باشد تا بتواند با خیال راحت با آن کار کند.

خب نوکیا در این زمینه نیز خوب عمل کرده و می‌خواهد از نسخه 2017 گوشی نوکیا 3310 رونمایی کند. این گوشی از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌کند ولی شایعات دیگری از این گوشی به بیرون نیامده است.

دیگر گمانه‌زنی‌ها:

البته ما یک انتظار عجیب از نوکیا داریم. انتظار داریم که نوکیا بعد از معرفی نوکیا 3 ، 5 و 6 اقدام به معرفی نوکیا 7 نیز بکند. طبق شایعات این گوشی دارای پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 660 می‌باشد.

اما از آنجایی که فعلا خبری از نوکیا 9 نیست می‌توانیم شاهد غافلگیری ناگهانی نوکیا نیز باشیم.

نظر شما چیست؟ چه انتظاری از مراسم نوکیا دارید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji