حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون ١٣ پرو و نوکیا ٣٣١٠: نتایج شما را غافلگیر می‌کنند!

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، تست، مقاومت

آیفون ١٣ پرو حدود یک ماه پیش رونمایی شد. این دستگاه، با کیفیت ساخت بالایی همراه است. افتادن گوشی، یک اتفاق رایج است. حال، تست سقوط آیفون ١٣ پرو و نوکیا ٣٣١٠ منتشر شده است. اما کدام گوشی، دوام بیشتری در برابر سقوط دارد؟

تست سقوط آیفون ١٣ پرو و نوکیا ٣٣١٠: برنده کدام است؟

مدتی پیش مقایسه تست سقوط آیفون ١٣ پرو مکس و گلکسی اس ٢١ اولترا را مشاهده کردیم. متأسفانه عملکرد نماینده اپل مانند قبل نبود.

 

مقایسه تست سقوط iPhone 13 Pro Max اپل با Galaxy S21 Ultra سامسونگ

 

به نقل از Gizmochina، گفته می‌شود که گوشی‌های قدیمی نوکیا، تقریباً آسیب ناپذیر هستند. اما یک آزمایش جدید، نشان داده است که این گوشی‌ها ممکن است رقیب جدیدی داشته باشند. نوکیا ٣٣١٠ به تازگی در تست سقوط به مصاف آیفون ١٣ پرو رفته است. بنابراین، در ادامه نگاهی به نتایج این تست خواهیم داشت که ممکن است شما را شگفت زده کند.

مقایسه تست سقوط ناگهانی میان iPhone 13 Pro و Nokia 3310، به تازگی از سوی یک کانال یوتوب فناوری با نام TechRax منتشر شده است. در ویدئوی مربوطه، این کانال آخرین پرچمدار غول کوپرتینویی را با نوکیا ٣٣١٠ که محصول درجه یک و با دوام نوکیا بوده است، مقایسه کرده است. در حالی که ممکن است نتایج این تست بدیهی برسند، نماینده اپل عملکرد خوبی از خود نشان داده است. اما اگر بخواهیم از یک جهت نگاه کنیم، دقیقاً این طور نبوده است. ما می‌توانیم ببینیم که دقیقاً این دو گوشی در تست سقوط مارپیچ، چه مقاومتی از خود نشان می‌دهند.

نوکیا ٣٣١٠ در هنگام سقوط، به نرده‌ها برخورد کرد و به معنای واقعی کلمه، قطعات مختلف آن از یکدیگر جدا شدند. این گوشی در انتهای تست، مانند چند قطعه LEGO شد. از سوی دیگر، آیفون ١٣ پرو نه یک بار و دو بار، بلکه سه بار یک سقوط وحشتناک را تجربه کرد. در وهله اول، قاب پشتی آیفون ١٣ پرو شکست. اما نمایشگر آن، همچنان دست نخورده باقی مانده بود.

به عبارت دیگر، مقاومت محافظ سرامیکی این آیفون، کاملاً مناسب بوده است. اما در نهایت، آیفون ١٣ پرو در سقوط دوم تسلیم شد و گوشه سمت راست نمایشگر آن نیز شکست. قاب پشتی هم بیشتر متحمل آسیب شد. در نهایت برای سومین سقوط، هیچ اتفاق خاصی در این گوشی رخ نداد و تنها چند ترک دیگر در آن نمایان شدند. علاوه بر این‌ها، هیچ مشکلی در عملکرد آیفون ١٣ پرو وجود نداشت و کارکرد دوربین و دیگر موارد آن، عادی بود. البته سرنوشت نوکیا ٣٣١٠ فاش نشد. البته مشخص بود که قطعات این گوشی از هم جدا می‌شوند و این موضوع از قبل مشخص بود. بنابراین، نوکیا ٣٣١٠ بدون شکستگی تست را به پایان رسانده است. اما تلاش اپل برای افزایش مقاومت آیفون ١٣ پرو نیز تحسین برانگیز و کم نظیر بوده است.

نظر شما در مورد این تست سقوط چیست؟ فکر می‌کنید که برنده حقیقی، کدام دستگاه بوده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۳۳۱۰ گوشی بهتریه ، هم باتری بهتری داره و هم خرجش کمتره پول اینترنت نمیدی و هم مقاومتره ، فولاد شیلده 😂😂😂

نیما عرفانی

آره از همه مهم تر ؛ “تایم باتری لایف مکالمه” بیشتر و بالاتری هم داره…☎️📞⚖️💰
#نوکیا_تا حالا_دستت گرفتی؟؟

Mahdi

پول ندارم بخرم نوکیا رو 😜😁😁😁

m.b

نوکیا به خودت بیا مررررد!
تو زمانی تنها سلاح سرد کشتار جمعی بودی…
پاشو قطعاتتو جمع کن ادا گوشی جدیدا رو درنیار…

شلوار پلنگی حوزه فنلاند و اسکاندیناوی
نوکیا تندر😎🔥❤

جالب هم اینجاست وقتی قطعاتش از هم جدا میشه بازم میذاری جاش و مثل روز اوّل کار میکنه خدایی نوکیا نسل قدیم یه چیز دیگست…😍

aliraisi

حداقل نوکیا رو برمیداری خودت دوباره قطعاتشو سر هم میکنی عین روز اول میسه ولی ایفون دیگه بدبد نمیخوره. زنده باد نوکیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️