حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک دستگاه نوکیا ٣٣١٠ چهار روز در شکم یک زندانی بود و با جراحی خارج شد!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، نوکیا

گجت‌های الکترونیکی، همیشه ممکن است به کار شما نیایند و دردسرساز باشند. البته این به شرطی اتفاق می‌افتد که درست از آن‌ها استفاده نکنید! به تازگی یک خبر تقریباً خنده دار و عجیب منتشر شده است. این خبر، از گیر افتادن یک دستگاه نوکیا ٣٣١٠ برای چند روز و در شکم یک زندانی حکایت دارد!

یک دستگاه نوکیا ٣٣١٠، چند روز را مهمان شکم یک زندانی بود؛ برای خروج این گوشی، عمل جراحی صورت گرفت!

گجت‌های الکترونیکی، می‌توانند جان شما را نجات دهند. مثال بارز آن، پیرمردی است که تاکنون دو بار توسط اپل واچ خود نجات یافته است.

 

قابلیت تشخیص سقوط Apple Watch، جان یک مرد را برای دومین بار نجات داد!

 

اما این بار، موضوع بحث ما دربار خطر آفرین بودن خوردن گجت‌های الکترونیکی است! به گفته Phonearena، این اتفاق به تازگی رخ داده است. گوشی نوکیا ٣٣١٠ را به یاد دارید؟ این گوشی، به عنوان یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های تاریخ لقب گرفته است! طراحی مقاومی که این محصول از آن برخوردار است، سبب شده است تا احتمال خرابی آن کم‌تر شود. حتی پس از گذشت سال‌ها از رونمایی این گوشی، همچنان نام آن در اخبار مختلف به گوش می‌خورد!

به گزارش یورونیوز، یک زندانی ٣٣ ساله از کوزوو چند روز از درد شکمی شکایت داشته است. در نهایت، وی به مرکز بالینی دانشگاهی در پایتخت این منطقه منتقل شد. در نهایت، بخش گوارش کلینیک مربوطه، این مرد زندانی را معاینه کرد و متوجه یک شی با قابلیت هضم بسیار سخت مواجه شد. در نهایت، کاشف به عمل آمد که این جسم، یک دستگاه Nokia 3310 بوده است! به منظور برداشتن ایمن این دستگاه، یک جراحی آندوسکوپی بر روی مرد زندانی انجام شد. پس از گذشت دو ساعت، در نهایت این دستگاه نوکیا از شکم فرد خارج شد. دکتر سرپرست انجام این جراحی گفت:

با استفاده از روش آندوسکوپی و بدون شکافتن معده، این گوشی را در سه قسمت از شکم فرد خارج کردیم. این عمل جراحی، مانند عبور از میدان مین بود! با این وجود، این عمل بدون هیچ عوارض جانبی به پایان رسید.”

این دکتر، اظهارات دیگری را نیز ارائه داده است او می‌گوید که خطرناک‌ترین قسمت گوشی مورد اشاره، باتری آن بوده است. این متخصص نگران نشت اسید خورنده باتری در معده فرد بوده است. اما خوشبختانه هیچ عوارضی ایجاد نشده است و این زندانی در سلامت کامل به سر می‌برد. این زندانی ٣٣ ساله، در نهایت اقرار کرد که از ۴ روز قبل، این دستگاه را بلعیده بوده است! در نهایت، وی مجدداً به زندان منتقل شد. احتمال می‌رود که زندانی برای برقرار کردن ارتباط در زندان این گوشی را بلعیده بوده است. اما مشخص نیست که او چگونه چنین فکر احمقانه‌ای کرده است! هرچند باید به این تلاش برای بلعیدن گوشی آفرین گفت.

نسخه جدید Nokia 3310

نسخه جدید Nokia 3310

این گوشی کلاسیک، برای اولین بار در سال ٢٠٠٠ میلادی روانه بازار شد. گوشی نوکیا ٣٣١٠ در واقع به عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین تلفن‌های همراه تلقی می‌شود. هنوز میلیون‌ها دستگاه از این گوشی در سطح جهان مورد استفاده هستند. زیرا مقاومت این گوشی‌ها، بالا است و هزینه نگهداری آن‌ها زیاد نیست. چند سال پیش، نوکیا یک نسخه باز طراحی شده از Nokia 3310 را روانه بازار کرد تا طرفداران مجدداً بتوانند با این گوشی، تجدید خاطره کنند!

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ فکر می‌کنید که این زندانی تا چه حد خوش شانس بوده است؟ آیا این حرکت منطقی بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamidtn

در تعجبم چرا رنگ زرد و آبی روشن این گوشی تو ایران پیدا نمیشه !

سایت ها رو زیر و رو کردم این دو رنگ این گوشی رو پیدا نکردم ! Nokia 3310 2017

AL1K1NG

داداش گوشی ۴ سال پیشه ها!!خو معلومه دیگه رنگاش کمه تو بازار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️