حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 8 در گیک بنچ رویت شد

با انتشار رسمی زمان رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت 8 ، باید آمادگی شنیدن هر اطلاعات دقیقی را از این گوشی داشته باشیم. انتظار همچین روزی را داشتیم که گلکسی نوت 8 در بنچمارک‌ها نیز حضور پیدا کند و این اتفاق افتاده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا این بنچمارک اطلاعاتی جدید در اختیار ما قرار نداده ولی می‌تواند تاییدی محکم برای استفاده سامسونگ از همچین سخت‌افزار‌هایی برای این گوشی باشد.

شماره مدلی که در این بنچمارک مشاهده شده “SM-N950F” است که احتمالا برای اروپا و دیگر بازار‌های جهانی به صورت تک سیم کارت عرضه شود.

این بنچمارک دارای اطلاعات جدیدی نبود اما می‌توانیم مروری بر آنها داشته باشیم.

اول از همه با رم دستگاه شروع می‌کنیم. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم است که اگر این موضوع درست باشد به اولین تلفن‌همراه پرچمدار سامسونگ که دارای 6 گیگابایت رم است تبدیل می‌شود.

پردازنده استفاده شده در این گوشی همانند گلکسی اس 8 ، اگزینوس 8895 است که مورد هیجانی نیست و طبق شایعات قبلی این موضوع نیز فاش شده بود.

نوت 8 طبق این بنچمارک از اندروید 7.1.1 بهره می‌برد اما امیدواریم تا روز رونمایی ، نسخه سیستم عامل این گوشی به اندروید O یا همان 8.0 باشد.

از دیگر موارد گفته نشده نیز می‌توان به صفحه نمایش این گوشی اشاره نمود که می‌توان انتظار داشت سامسونگ این گوشی را با صفحه نمایش سوپر امولد  6.3 اینچی با ابعاد 18.5 به 9 وارد بازار کند. باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت نیز از دیگر موارد می‌باشند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بیشتر کنجکاو دوربین و باتریشم

Big S

من بیشتر نگران باتریشم.
چون میخوام بخرم ولی واقعا ظرفیت باتریش اگه این باشه کمه.مگر اینکه خیلی بهینه سازی کرده باشه
ایشالا خوب از اب در بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji