حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌های آینده اندروید دارای قابلیت نمایش مشخصات دستگاه‌های بلوتوثی خواهند بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اسمارت‌فون، گوگل، موبایل

اگر شما از آن دسته از کاربران اندرویدی هستید که لوازم جانبی بلوتوثی زیادی را به گوشی خود وصل می‌کنید می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای مخصوص مقدار باتری آن‌ها را در صفحه نمایش خود در اختیار داشته باشید. اما بنظر می‌رسد گوگل در نسخه‌های بعدی اندروید قصد دارد به طور پیش فرض این قابلیت را به گوشی‌ها اضافه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

استاندارد بلوتوث تقریبا ۵ سال است که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند و بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی این قابلیت را بر روی گوشی‌های خود قرار داده‌اند. امروز خبر خوبی از XDA Developers به دست ما رسید که اخبار حاکی از اضافه شدن توانایی نشان دادن مشخصات دستگاه‌های بلوتوثی به صورت پیش فرض است.

با این حال این ویژگی جدید ما را زیاد هیجان زده نکرده است زیرا که هنوز در مرحله برنامه ریزی قرار دارد و حتی در اندروید ۸.۰ هم استفاده نخواهد شد و XDA گفته است این ویژگی در اندروید ۸.۱ در دسترس خواهد بود بنابر این اگر در حال حاضر گوشی هوشمند شما دارای قابلیت نمایش شارژ دستگاهای بلوتوثی شما نیست می‌توانید از نرم افزارهایی همچون BatON استفاده کنید اما این نرم افزار تعداد محدودی از دستگاهای بلوتوثی را شناسایی می‌کند.

نظر شما درمورد قابلیت نمایش شارژ دستگاه‌های بلوتوثی به صورت پیش فرض در گوشی‌های هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور