حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی از دو دستبند Band 2 و Band 2 Pro رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | پزشکی و سلامت، ساعت هوشمند، هواوی

هواوی از دو دستبند سلامتی جدید رونمایی کرد. اسم این دستبند‌ها Huawei Band2 و Band 2Pro است.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هواوی این دو دستبند هوشمند را برای رقابت با محصولات فیت‌بیت معرفی کرده است که قابلیت‌هایی مثل اندازه‌گیری ضربان قلب ، تعداد گام‌ها، سرعت و فاصله رونمایی کرده است.

یکی از ویژگی‌های واقعا شگفت انگیر در این دو دستبند که می‌تواند آن‌ها را از دیگر رقبای خود سربلند‌تر کند وجود قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن مصرفی است .

طبق گزارش‌ها این دو دستبند قادر به اندازه گیری دقیق ۹۵ درصدی نرخ دریافت و استفاده از اکسیژن هستند. همچنین نسخه پرو این دستبند دارای قابلیت TruSleep و GPS داخلی است.

اما نکته خوب درمورد این دو دستبند این است که هواوی قابلیت اندازه گیزی ضربان قلب را بر روی هر دو دستبند قرار داده است.

همچنین این دو دستبند با ویژگی( Training Effect  ) عرضه می‌شوند که با استفاده از آن می‌توان نظارتی دقیق بر روی تمرینات خود داشته باشید.

هر دو دستبند هواوی می‌توانند تا حداکثر فشار ۵ اتمسفر را در آب تحمل کنند. این به این معنی است که دیگر نگرانی بابت بردن دستبند در زیر دوش حمام یا استخر نخواهید داشت.

به غیر از این ویژگی‌ها ، شما می‌توانید با جفت کردن این دو دستنبد به تلفن همراه خود از اعلان‌های خود با خبر شوید. اما نکته که در مورد این دستبند‌ها وجود دارد تازیخ عرضه و قیمت آنها است که هنوز اطلاعاتی درمورد آن منتشر نشده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji