حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان حضور الجی در IFA 2017 مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | IFA، اسمارت‌فون، ال‌جی، حتما بخوانید

الجی هر ساله در جریان IFA 2017 قصد معرفی چیزی هیجان انگیز را دارد. امسال نیز به نظر می‌رسد این کمپانی غافلگیری فوق‌العاده‌ای برای همه طرفداران خود در نظر گرفته است تا در IFA 2017 بار دیگر همه هواداران خود را خوشحال کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

الجی به صورت رسمی ساعت و تاریخ حضور خود را در IFA 2017 اعلام کرد. این مراسم که در برلین برگذار خواهد شد با حضور الجی در تاریخ ۹شهریور ۱۳۹۶ یا ” ۳۱ آگوست ۲۰۱۷” پر شورتر خواهد شد. در عکسی که در زیر مشاهده می‌کنید حرفی پنهان شده است که طبق گزارشات رسیده به حرف “V” نزدیک است و می‌تواند به معنای رونمایی الجی از سری جدید وی باشد.

اگر حرف وی به همین معنا باشد باید شاهد حضور الجی وی۳۰ در این نمایشگاه باشیم. سری وی الجی برای کاربران سخت پسند و حرفه‌ای ساخته شده و همیشه نمونه‌ای کامل شده از سری جی بوده اند. در نسخه سوم از سری وی نیز الجی از صفحه نمایش ال جی جی۶ در طراحی وی۳۰ الهام گرفته است. البته شایعاتی مبنی بر ویژگی‌های اضافه شده و از دست رفته نیز برای این گوشی وجود دارد به طور مثال طبق یکی از شایعات ممکن است با وجود چنین صفحه نمایش بزرگی صفحه نمایش دوم از این گوشی حذف شود. همچنین شایعه دیگری مبنی بر وجود سه نوع حافظه(۳۲-۶۴-۱۲۸) برای این گوشی نیز وجود دارد.

همچنین الجی گفته است که این تلفن همراه از پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ برای پردازش‌های خود استفاده خواهد کرد.همچنین امیدواریم الجی از همان استاندارهای صدا برای این نسخه نیز استفاده کند تا شاهد وجود صدایی خارق‌العاده برای این سری نیز باشیم.

تعریف‌های زیادی درمورد ویژگی‌های وی۳۰ وجود دارد.اما باید صبر کرد و دید تا ال جی در IFA 2017 چه خواهد کرد.

نظر شما درمورد این تلفن همراه چیست؟ آیا الجی در IFA 2017 سری جدیدی از گوشی های وی خود را معرفی خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji