حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ، ال‌جی و ولو در یک شرکت تولید کننده میکرودیسپلی اولد سرمایه گذاری می‌کنند

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی، مایکروسافت

شرکت‌های اپل ، ال‌جی و ولو در یک شرکت تولید کننده میکرودیسپلی اولد که در حوزه تولید نمایشگرهای مخصوص پزشکی و سلامت کاربرد دارند ، سرمایه گذاری می‌کنند.

با ترنجی همراه باشید…

در طول سال‌های گذشته در خصوص واقعیت افزوده و واقعیت مجازی زیاد شنیده‌ایم و هر روز اهمیت این دو موضوع بیش از پیش مشخص می‌شوند. با بررسی پرونده‌های جدیدی که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا منتشر شده است ، منابع مختلف به نتایج جالبی دست یافته‌اند.

براساس آخرین اطلاعات ، شرکت‌های اپل ، ال‌جی و ولو بر روی کمپانی سازنده‌ی پنل‌های میکرودیسپلی eMagin سرمایه گذاری کرده‎اند. شرکت eMagin  تجهیزاتی همانند میکرودیسپلی را برای بخش سلامت، بهداشت و درمان، نظامی و دیگر موارد تولید و عرضه می‌کند.

در پرونده‎ای که اخیر مورد توجه قرار گرفته است ، توضیحاتی در خصوص مذاکره eMagin با شرکت‌های تامین کننده اصلی در چرخه تولید و تامین میکرودیسپلی دیده می‌شود. به احتمال قوی محصولات این شرکت در تولیدات انبوه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

میکرودیسپلی اولد‌های این شرکت در هدست‌‌های واقعیت مجازی ، هدست‌های واقعیت افزوده و عینک‌‌های واقعیت افزوده کاربرد فراوانی دارد. احتمالا این قرارداد ارتباطی با عینک هوشمند اپل دارد که در سال آینده میلادی احتمالا معرفی خواهد شد.

گفته می‌شود که ولو نیز در کنار الجی قصد ماجراجویی جدیدی را دارد. ولو یک شرکت فعال در حوزه گیمینگ و سرگرمی است که می‌خواهد با همکاری الجی عینک و هدست واقعیت مجازی خود را معرفی کند. در حال حاضر بهترین نمایشگری که eMagin برای واقعیت مجازی تولید می‌کند رزولوشنی برابر 2048 در 2048 دارد.

این سه شرکتی که در تیتر به آن‌ها اشاره کردیم با سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری نزدیک به 6 میلیون و 500 هزار سهم از شرکت eMagin را خریداری کرده‌اند. همچنین طبق قولی که کمیسیون بورس ایالات متحده به آن‌ها داده است ، آن‌ها می‌‌توانند در آینده نزدیک 2 میلیون و 600 هزار سهم دیگر را خریداری کنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

احتمالا کاربرد میکرو ال ای دی گسترش هم پیدا کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com