حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی در IFA 2020 از ماسک تهویه گر هوا رونمایی می‌کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | IFA، ال‌جی

با وجود این پاندمی جهانی که بسیاری از شرکت‌ها را به زانو درآورده است ال‌جی قصد دارد تا از محصولی ویژه در نمایشگاه IFA که در تاریخ سیزدهم شهریور به مدت دو روز برگزار می‌شود، رونمایی کند.

ماسک پوشیدنی 

شرکت ال‌جی که مقر آن در کره جنوبی است اعلام کرده که در نمایشگاه IFA 2020 از ماسک پوشیدنی که قابلیت تسویه و تمیزکردن هوا را دارد با نام LG PuriCare Air Purifier رونمایی خواهد کرد. در داخل این محصول دو فیلتر H13 HEPA قرار دارد که مشابه فیلترهای است که همین شرکت در تسویه گرهای خانگی‌اش استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ماسک می‌توان به فن‌های دوگانه و حسگر تنفسی اشاره کرد که شرایط تنفس هوای تمیز را برای کاربر فراهم می‌کند.

سنسورهای این ماسک امکان اندازه‌گیری حجم و دوره نفس کشیدن کاربر را فراهم می‌کند تا به صورت خودکار سرعت فن‌های دوگانه این ماسک تنظیم شود. بعد از سنجیدن موارد بالا فن‌ها به صورت خودکار سرعت خود را کم یا زیاد می‌کنند تا در روند تنفس کاربر مشکلی پیش نیاید و هوا به راحت‌ترین شکل ممکن به ماسک وارد و از آن خارج گردد.

ال‌جی مدعی شده است که طراحی این ماسک به‌گونه‌ای انجام شده که کاملاً بر روی صورت کاربر می‌نشیند و امکان خروج و ورود هوا از کنار بینی و چانه را به حداقل می‌رساند که موجب سهولت استفاده برای ساعت‌های پیاپی می‌شود. این ماسک مجهز به یک باتری 820 میلی‌آمپری است که استفاده ممتد برای هشت ساعت در حالت کم‌مصرف و دو ساعت پیاپی در حالت پرمصرف را فراهم می‌کند.

 

لازم به ذکر است که یک کیس مخصوص نیز برای این محصول ارائه می‌شود تا وقتی از LG PuriCare Air Purifier استفاده نمی‌کنید ماسک را در آن جای‌گذاری کنید و به کمک نور ماورای بنفش تعبیه شده درون کیس باکتری‌های مضر را از آن پاک‌سازی کنید.

امکان استفاده از تلفن همراه و اتصال آن به ماسک برای باخبر شدن از زمان تعویض فیلترها آیا اینکه نیاز به پاک‌سازی ماسک است نیز وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت باید برنامه LG ThinQ را بر روی اندروید یا iOS نصب کنید و ماسک به صورت خودکار شما را از موارد بالا باخبر می‌سازد.

نظر شما درباره این محصول هیجان‌انگیز جدید ال‌جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

قشنگه🙁

Milad7

یکم زیادی حجیمه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی