حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر نسخه 256 گیگابایتی الجی وی 30 در نمایشگاه MWC باشید

الجی وی 30 سال پیش میلادی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شد و حالا به نظر می‌رسد که الجی قصد رونمایی از نسخه‌ای ویژه الجی وی 30 را در نمایشگاه MWC 2018 دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

الجی وی 30 یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر بازار را در اختیار دارد و همچنین بهترین سخت افزار موجود در سال 2017 برای آن مورد استفاده قرار گرفته شده است. از پردازنده اسنپدراگون 835 تا بهترین دوربین همه و همگی در الجی وی 30 قرار دارند.

اما الجی حافظه داخلی این گوشی را تنها 64 گیگابایت قرار داده بود که البته نسخه پلاس الجی وی 30 از حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار بود اما به هرحال با حضور گوشی‌های پرچمدار آن هم با حافظه‌های 256 گیگابایتی، این ضعف برای الجی وی 30 احساس می‌شد اما بنابر گزارش‌‌های جدید، باید منتظر رونمایی الجی از نسخه ویژه الجی وی30 در نمایشگاه MWC امسال باشیم.

با این حال خود کمپانی الجی اعلام کرده است که این گوشی الجی جی 7 است اما به گزارش شبکه ET News این گوشی یک مدل خاص از وی 30 با نام LG V30s خواهد بود که با تمرکز بر روی هوش مصنوعی و چیزی به اسم LG Lens معرفی خواهد شد.

این نسخه برخلاف الجی وی 30 و الجی وی 30 پلاس از حافظه داخلی 256 گیگابایتی برخوردار است که 4 برابر از نسخه معمولی و 2 برابر از نسخه پلاس بیشتر است. با وجود همچین حافظه داخلی دیگر نباید نگرانی از پر شدن حافظه داخلی خود داشته باشید.

درمورد LG Lens نیز ظاهرا یک دستیار تصویر می‌باشد که می‌تواند به کمک شما برای تصویر برداری بهتر بی‌آید یا همانند میت 10 به ترجمه تصاویر به سرعت ممکن بپردازید. قیمت احتمالی LG V30S بنابر شایعات 920 دلار خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

ال‌جی نباید انتظار داشته باشه به خاطر حافظه ۲۵۶ و الجی لنز کاربرا به خریدش ترغیب بشن

Mortazavi

دوست عزیزم کاربرا دیگه باید به چی ترغیب بشن؟
طراحیش جزو بهترین هاست
صفحش اولده با پنل معروف الجی
نسبت ۱۸:۹ و دوربین دوگانه هم داره
استاندارد نظامی هم داره و از همه گوشی ها محکم تره
حاشیش هم که کمه
تو بحث صدا هم که کمش نزاشتن
اپرچر باز و اویز هم داره
بهترین تنظیمات دستی دوربین
فیلمبرداری هیجان انگیز زاویه باز
رابط کاربری خوب

الان تمام مشکلات نمره دوربین دکسو هست؟!!!

شاید نقص هایی هم داشته باشه ولی ‌.بنظر من یکم دارید کم لطفی می کنید و انصافاً وی سی جزو بهترین های ۲۰۱۷ بود

Peiman

من نگفتم ال‌جی وی ۳۰ گوشی بدیه . اما این گوشی توان رقابت با پرچمدارهای سونی و سامسونگ نداره . دوربین این گوشی باید از لحاظ کیفیت خیلی پیشرفت کنه . صفحه نمایش این گوشی هم طبق بررسی ها بهتر از رقبا نبود . الجی دوباره داره برای نمایشگاه mwc یه گوشی با سخت افزار پارسال رو ارائه میده . اسنپ ۸۳۵!
طبق اخبار هم سامسونگ هم سونی و هواوی حتی شیاومی در حال آماده کردن گوشی های خیلی فوق العاده ای هستند در حالی که الجی میخواد پرچمدار قبلیشو با حافظه ۲۵۶ گیگ معرفی کنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji