حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افتتاح خط تولید عظیم یخچال‌های ال‌جی توسط گلدیران

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی

شرکت صنایع گلدیران در ادامه برنامه های خود اقدام به تاسیس و راه اندازی خط تولیدی عظیم در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان کرده که با همکاری شرکت ال‌جی میسر شده است. هدف از ساخت و راه اندازی این خط، تولید بیش از 10 مدل مختلف از انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و Door in door ال‌جی است که با ظرفیت سالانه 150 هزار دستگاه و همراه با آخرین تکنولوژی ال‌جی به راه افتاده است.

با توجه به اهمیت راه اندازی این پروژه، در آستانه دهه مبارک فجر و همزمان با سفر رييس جمهور  محترم جناب آقای دكتر روحانی به استان كرمان، شركت گلديران خط توليد انواع يخچال فريزر، ساید بای ساید و Door in door ال‌جی را توسط جناب آقای دکتر محمد شریعتمداری وزير محترم صنعت، معدن و تجارت افتتاح كرد.

این طرح که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی مربوط به اقتصاد مقاومتی به اجرا درآمده است سه هدف اشتغالزایی، انتقال دانش فنی و جذب سرمایه های خارجی را مدنظر خود قرار داده است بدین ترتیب که با راه اندازی این خط تولید برای 520 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای 5000 نفر نیز اشتغال‌زایی غیرمستقیم صورت خواهد گرفت.

این پروژه عظیم حاصل همکاری یک ساله شرکت صنایع گلدیران و شرکت ال‌جی بوده است که در منطقه اقتصادی سیرجان در زمینی به مساحت 11 هکتار و سالن‌هایی به مساحت 60 هزار مترمربع بنا نهاده شده است.

سرمایه گذاری انجام شده برای این پروژه به دو صورت ارزی و ریالی انجام گرفته است بدین ترتیب که 30 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی بوده است که توسط شرکت ال‌جی فاینانس شده است و 700 میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری شرکت گلدیران مربوط به این پروژه بوده است.

شرکت صنایع گلدیران با راه اندازی این پروژه علاوه بر تامین بازار و نیازهای داخلی، برنامه هایی برای صادرات این محصولات در نظر گرفته است. که باتوجه به برنامه ریزی های موجود امکان پذیر خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خبر خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....