حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات کامل گوشی متوقف شده الجی جی 7 فاش شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، ال‌جی، شایعات

الجی امسال از تلفن همراه جدیدی از سری G خود رونمایی نخواهد کرد و بنابراین فعلا خبری از گوشی الجی جی 7 نخواهد بود. اما این به این معنا نیست که کار جی 7 تمام شده و به تازگی تمامی مشخصات این دستگاه به همراه تصاویری منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بله همانطور که گفته شد الجی قصد معرفی گوشی پرچمدار جدیدی را امسال ندارد ولی به تازگی تصاویر و مشخصات گوشی الجی جی 7 منتشر شده است. به تازگی فردی توانسته تصاویری از این دستگاه را به همراه مشخصات آن منتشر کند.

جی 7 که با اسم رمز Neo شناخته می‌شود به احتمال زیاد یکی دیگر از گوشی‌های سال 2018 باشد که همانند آیفون ایکس از حاشیه کوچکی در بالای صفحه نمایش خود برخوردار است. اگر بخواهیم درمورد این موضوع صحبت کنیم باید بگوییم که الجی نیز به جمع گوشی‌هایی پیوسته است که از طراحی پنل جلویی آیفون ایکس الهام گرفته‌اند و اگر به تصویر دقت کنید متوجه خواهید شد که در سمت راست تنها آیکون نمایش میزان باتری و در سمت چپ ساعت نشان داده شده است.

به هرحال، الجی جی7 از یک صفحه نمایش 6 اینچی با پنل OLED برخوردار است که رزولوشنی 1440 در 3120 و نسبت تصویر 19.5:9 ( دقیقا همانند آیفون ایکس ) را در خود جای داده است. این صفحه نمایش تراکم پیکسلی 572 پیکسل در هر اینچ را دارد که همانند گلکسی اس 8 و اس 9 می‌باشد.

یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با زاویه عریض و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است که دوربین دوگانه دریچه دیافراگم 1.6 دارد. همچنین لنز اصلی این دوربین دارای لرزشگیر می‌باشد و دوربین دوم فاقد همچین موردی است.

همانند دیگر پرچمدار‌های سال 2018، این دستگاه نیز از پردازنده اسنپدراگون 845 برخوردار است که به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، یک پرچمدار تمام عیار است. البته نسخه دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد.

باتری دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، مقداری کم به نظر می‌رسد اما در نظر داشته باشید که پردازنده این گوشی مصرف انرژی کمی دارد و نگرانی این موضوع را کمتر می‌کند.

کیفیت صدای الجی جی 7 اینبار توسط تکنولوژی DTS:X بهینه سازی شده است که صدایی عالی را به شما نشان خواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir shar

منتظرم ببینم الجی چه میکنه ۲۰۱۷ که نظرمو جلب نکرد

علی شیخ زاده

بعید میدونم در ادامه هم نظر کسی رو جلب کنن

Peiman

طراحیش نسبت به الجی وی ۳۰ نابوده

Saeed393

چه طراحی پشتش مزخرفه و بی هویته حیف حقوقی که طراح این گوشی دادن
ماشالا جلو هم دیگه مهم نیست یه بی حاشیه میزاری جلو کلش میشه نمایشگر همه گوشیا مثل هم شدن
در کل طراحی خیلی افتضاحی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji