حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنسور اثرانگشت تعداد زیادی از گوشی‌های نکسوس و پیکسل پس از دریافت آپدیت اندروید ۷٫۱٫۲ از کار افتاد

انتظار می‌رفت پس از تجربیات گذشته گوگل زمان بیشتری را بر روی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود صرف کند تا این آپدیت‌ها کاملاً بدون مشکل به دست کاربران برسند؛ اما مجدداً بسیاری از کاربران گوشی‌های پیکسل و نکسوس از مشکل تازه‌ای که با به‌روزرسانی دستگاه خود به اندروید نوقا نسخه ۷٫۱٫۲ برای آن‌ها ایجاد شده است، گزارش داده‌اند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

متأسفانه ظاهراً این غول جست‌وجوی اینترنتی مجدداً مرتکب اشتباه شده و به‌روزرسانی جدید اندروید نسخه ۷٫۱٫۲ که برای گوشی‌های نکسوس و پیکسل عرضه کرده موجب از کار افتادن سنسور اثرانگشت بسیاری از این محصولات شده است؛ ضمناً دلیل این اتفاق برای هیچ‌کس مشخص نیست و تا لحظه تنظیم خبر نیز هیچ توضیحی از طرف گوگل در این رابطه ارائه نشده است.

خوشبختانه بسیاری از کاربران این محصولات گزارش این مشکل را برای گوگل ارسال کرده‌اند و متذکر شده‌اند که حتی با پاک کردن تمامی اثرانگشت‌های ذخیره شده و ریست کامل گوشی خود نیز موفق به رفع این ایراد نشده‌اند.

تاکنون این ایراد در بسیاری از گوشی‌های پیکسل، پیکسل XL، نکسوس ۵X و نکسوس ۶P گزارش شده و راه‌حلی نیز برای ترمیم آن توسط کاربران ارائه نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

متاسفانه گوگل ی کار اشتباه ک کرد این بود ک ب htc اعتماد کرد و پیکسلارو ب htc داد
نمیگم شرکت بدیه .شرکت با سابقه ایه. ولی ب حالو روز الانشم توجه بشه بد نی
میتونس بده همون هواووی بسازه که ۶p گوشی خوبی بود علارقم snap810 . یا میداد lg مثه گوشی نکسوس ۵ و ۵x ک تجربه ی خوبی داشتم ازشون. اگه طراحی گوشیو خود گوگل انجام بده سونیم گزینه ی خوبی میشد باشه
ولی نکسوسی ک سامسونگ زد ی جور دیگه ای بود. برا اون زمان طراحی جالبی داشت حداقل پشتش. ی s2 و ی نکسوس سامی(البته خاموش) دارم . عالیه .

REZA

دوست عزیز هیچ ربطی به سخت افزار نداره،یعنی خوندن متن اینقد سخته؟

“تاکنون این ایراد در بسیاری از گوشی‌های پیکسل، پیکسل XL، نکسوس ۵X و نکسوس ۶P گزارش شده و راه‌حلی نیز برای ترمیم آن توسط کاربران ارائه نشده است.”

کلا گوگل توی اندروید هفت مشکل زیاد داشت،واسه همین خیلی از شرکتا چند مدتی اپدیت و عقب انداختن از جمله اچ تی سی ایسوز سامسونگ

mega08

آقا رضا ی قسمت از متن منو بیار که نوشته باشم مشکل سخت افزاریه !!! ؟
من ب متن ترنجی کاری ندارم. مهم منبع اصلیه. چون خیلی مطالب اینجا خلاصه میشه.
خودم نرم افزار کارم . و خودم میدونم که ۸۰% مشکلات گوشی های نکسوس نرم افزاریه از ابتدا تا الان. ک ب راحتی حل میشد. یادمه دوربین htc one فوق العاده داغون بود بنفش مینداخت . خیلیا گفتن از سخت افزار دوربینه. درصورتی ک ب راحتی با چندتا کار نرم افزاری درس میشد.
بازم حرفم همینه ک نباید ب اچ تی سی میداد تا پیکسلو بزنه

lili2015

امسال این آپدیت های گوگل مشکل ساز بودن،

https://t.me/galaxynroid

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش