حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری غیرقابل تعویض ۳۲۰۰ میلی‌آمپری و مقاومت در برابر آب برای گوشی LG G6

راهکار ال‌جی برای گوشی خود موسوم به G6 عبارت از تولید انبوه و اشباع بازار از این گوشی هوشمند است تا یاد و خاطره شکست گوشی LG G5 به نوعی از اذهان پاک شود منتها با این تفاوت که صفحه نمایش G6 بزرگ‌تر است و طراحی بهتر و منسجم‌تری دارد و از همه مهمتر مجهز به باتری بزرگ‌تری است.

در همین ارتباط یکی از اپراتورهای معتبر و رسمی کرده به رسانه ETNews گفته است که گوشی LG G6 با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی در شبکه مورد آزمایش قرار گرفته است و این یعنی ۴۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر از گوشی های قبلی شرکت ال‌جی.

از سوی دیگر، یک منبع خبری که نخواست نماش فاش شود گفته است که نوعی باتری با میزان دوام ۱۲ ساعته موفق به دریافت مجوز لازم standard Internet شده است که با این حساب کره جنوبی در زمره کشورهای استفاده کننده از سریع‌ترین شبکه LTE جهان قرار می‌گیرد اما با این حال این گزارش حاکی از واقعیتی عملی شده نیست.

همین گزارش می‌افزاید که یکی از مقامات رسمی شرکت ال‌جی گفته است که این شرکت مصمم است تا گزینه باتری قابل تعویض را قربانی قابلیتی مانند مقاومت در برابر آب و گردوغبار کند. علاوه بر این، او متذکر شده است که گوشی هوشمند LG G6 در بحث اپلیکیشن دچار مشکلات بالقوه‌ای است که انتظار می‌رود پس از دریافت بازخورد کاربران راه‌حل‌هایی برای آن پیدا شود.

نکته حایز اهمیت آن که پس از وقوع حادثه گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ همه سازندگان گوشی‌های هوشمند به نوعی ملزم به تامین امنیت مصرف کنندگان هستند. برای همین منظور ال‌جی متوسل به ایجاد اپلیکیشنی با نام Smart Doctor شده است تا به مدد آن بتواند مواردی از قبیل داغ شدن لوله‌های مسی و ملاحظات مهندسی هدایت حرارتی را کنترل کند و در نهایت جلوی انفجار گوشی را در دست‌های کاربر بگیرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G6-to-have-3200mAh-capacity-battery-non-removable-because-of-waterproofing_id91002″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار