حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید گوشی‌های پیکسل گوگل متوقف شده است!؟

گوگل در بحث تقاضا برای دو گوشی هوشمند ساخت خود با نام‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال دوره سخت و پر مشقتی را پشت سر می‌گذارد اما به رغم شایعاتی که می‌گویند از تولید این گوشی‌ها دست برداشته است این شرکت اعلام کرده که به هیچ وجه این چنین نیست.

در تازه‌ترین گزارش منتشر شده آمده است که تولید گوشی پیکسل منتفی شده است ولی گوگل در برابر این اظهار نظر واکنش نشان داده و گفته است که دست از تولید دو گوشی هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال دست برنخواهد داشت.

در بیانیه گوگل در همین ارتباط می‌خوانیم:

«میزان تقاضا برای گوشی پیکسل ایکس ال در کانادا به حدی بود که ما را شگفت‌زده کرد. از سوی دیگر، اعلام شده که موجودی این گوشی در فروشگاه‌های ما به اتمام رسیده است و ما با همکاری شرکای خود در تلاش هستیم تا دوباره موجودی آنها را فراهم کنیم و به صراحت اعلام می‌کنیم که تولید گوشی‌های پیکسل متوقف نشده و بلکه همچنان ادامه دارد.»

قصه این موضوع زمانی شروع شد که شرکت تلس (Telus)، اپراتور کانادایی، به مشتریان خود در ایمیلی گفت که دیگر سفارش گوشی پیکسل نمی‌پذیرد به این دلیل که این گوشی هوشمند دیگر تولید نخواهد شد منتها این در حالی است که گوگل از آن سو تلاش بسیار دارد تا دوباره موجودی فروشگاه‌ها را تامین کند اما به دلیل تقاضاهای بیش از اندازه علاقه‌مندان باید قبل از سفارش از موجود بودن گوشی اطمینان حاصل کنند.

شرکت تلس در ایمیل ارسالی خود نوشته است:

«گوگل در فکر توقف خط تولید گوشی پیکسل است و به همین دلیل ما از عرضه و فروش این نوع گوشی معذوریم. بنابراین از کاربران درخواست می‌کنیم تا از تکمیل فرم درخواست گوشی‌های پیکسل خودداری کنند. شرکت تلس هم از جانب خود و هم شرکت گوگل از وضعیت پیش آمده عذرخواهی می‌کند.»

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33624/google-denies-that-pixel-smartphones-are-no-longer-in-production/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار