حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید گوشی های پیکسل در کشور هند آغاز خواهد شد؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، گوگل فعالانه به دنبال انتقال بخشی از خط تولید گوشی های هوشمند پیکسل به کشور هند است. به گفته افراد مطلع درباره این موضوع، گوگل در حال در حال مذاکره با شعبه هند فاکسکان، Dixon Technologies و Lava International است. گوگل می‌خواهد با کمپانی های مذکور همکاری کرده و تولید گوشی های هوشمند خود را در کشور هند آغاز کند.

بخشی از تولیدات گوشی های هوشمند پیکسل به هند منتقل خواهد شد

به دلیل تاثیرات منفی کووید ۱۹ و محدودیت های سخت گیرانه چین، هند به عنوان یک جایگزین مناسب برای تولید گوشی های هوشمند مطرح شده است. همان طور که می‌دانید، اپل در سال های اخیر، بخشی از تولیدات خود را به کشور هند منتقل کرده است. اساس گزارش‌های اوایل سال جاری، اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ تا ۲۵ درصد از کل تولید آیفون را به هند منتقل کند. این میزان تا سال ۲۰۲۷ میلادی به ۵۰ درصد خواهد رسید. به نظر می‌رسد گوگل نیز می‌خواهد تولید گوشی های هوشمند پیکسل را در کشور هند آغاز کند.

فاکسکان، شرکت سازنده آیفون و سایر محصولات اپل در حال افزایش نیروی کار خود در شهر چنای هند است. فاکسکان ظرفیت تولید خود را در کشور هند افزایش می‌دهد، زیرا که اپل می‌خواهد درصد بیشتری از آیفون های خود را در این کشور تولید کند. همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، جالب است که ببینیم آیا گوگل و سایر سازندگان گوشی های هوشمند، بیشتر تولیدات خود را به کشور هند اختصاص خواهند داد یا خیر.

مشخصات Pixel 7a را به خاطر دارید؟

در ماه می سال جاری میلادی بود که Pixel 7a از سوی گوگل معرفی شد. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. نمایشگر این تلفن هوشمند با Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. تلاش ۵ نانومتری Tensor G2، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. دو لنز دوربین در قاب پشتی Pixel 7a دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز برخوردار است. دوربین دوم موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و برای عکاسی اولترا واید به کار خواهد آمد.

تولید آیفون در هند تا ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت

نظر شما درباره این تصمیم کمپانی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی