حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرورگر گوگل کروم به قابلیت دانلود و پخش موسیقی مجهز می‌شود

نسخه بعدی مرورگر گوگل کروم یعنی نسخه ۵۶ از کدک صوتی بی‌اتلاف آزاد (FLAC) که شامل کدک فشرده‌سازی صوتی است که الگوریتم فشرده‌سازی بی‌اتلاف داده‌ها را به کار می‌گیرد پشتیبانی خواهد کرد.

تستر‌های نسخه بتا هم‌اکنون به این قابلیت دسترسی دارند و می‌توانند همه انواع فرمت صوتی را که مورد علاقه دوستداران واقعی موسیقی است را به خود جذب کند؛ هرچند لزوما فرق چندانی با کسانی که از هدفون‌های معمولی استفاده می‌کنند، ندارد.

بسیاری از کاربران مرورگر گوگل کروم سال‌ها منتظر اضافه شدن قابلیت کدک صوتی بی‌اتلاف آزاد بودند تا این که عاقبت در سال ۲۰۱۶ این رویا به واقعیت تبدیل شد.

کسانی که در انتظار قابلیت کدک صوتی بی‌اتلاف آزاد بودند اکنون می‌توانند بدون هیچ مشکل و دردسری از مرورگر گوگل کروم برای دانلود فایل‌های موسیقی و گوش دادن به آنها استفاده کنند.

زمانی که کاربر فایل موسیقی را برای پخش و اجرا در مرورگر گوگل کروم باز می‌کند، کنترل‌های اصلی و اساسی پخش کننده در اختیارش قرار خواهد گرفت؛ اگرچه باید گفت فعلا امکان پخش آلبوم موسیقی در این قابلیت فراهم نیست.

مرورگر گوگل کروم نسخه ۵۶ اواخر ماه جاری میلادی برای دانلود ارایه می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33103/google-chrome-adding-flac-audio-support/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار