حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی بلندگوی معلق در هوا ساخت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

شرکت ال‌جی نوعی بلند‌گوی جالب ساخته است که هنگام کار و پخش موسیقی در هوا معلق می‌شود و در آب نیز کار می‌کند!

چند روز پیش ال جی اعلام کرد که تصمیم دارد تا در همایش جهانی موبایل که پنجم ژانویه برگزار می‌شود چند گوشی موبایل هوشمند معرفی و همچنین از نوعی بلندگوی بلوتوثی شناور با نام PJ9 در خلال برپایی نمایشگاه تجاری در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا رونمایی کند.

براساس اظهارات سازنده، باتری این بلندگو کاربر را تا ۱۰ ساعت از شارژ دوباره بی‌نیاز می‌کند و در رنگ سفید براق وارد بازار می‌شود.

lg-pj9

بلندگوی PJ9 که مجهز به دو رادیاتور برای حفظ تعادل است، می‌تواند با استفاده از نیروی آهن‌ربایی در هوا شناور بماند. وقتی هم که باتریش تمام شد، به آرامی روی جایگاه مخصوص خود فرود می‌آید و شروع به شارژ شدن به شکل بی‌سیم می‌کند. گذشته از این‌ها، این بلندگو در برابر آب مقاوم است و می‌تواند به مدت ۳۰ ثانیه و در عمق کمتر از یک متر از آن استفاده کرد.

قیمت و زمان عرضه بلندگوی PJ9 هنوز اعلام نشده است. ال جی همچنین در نظر دارد تا در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ نمایشگاهی از گوشی‌های هوشمند هود از قبیل Stylo 3 و مدل‌های رفرش شده سری K را ارایه کند. گوشی‌های سری K شامل مدل‌‌های میان‌رده K10، K8، K4 و K3 هستند. یکی ـ دو ماه نیز این شرکت قرار است تا از گوشی هوشمند اصلی خود موسوم به LG G6 رونمایی کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/lgs-new-portable-speaker-floats-mid-air-works-water-738248/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار