حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدید هواوی فردا در مونیخ آلمان رونمایی می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی با شعار A Step Ahead، رسانه ها و خبرنگاران را برای رونمایی از محصول جدید خود در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۶ به شهر مونیخ آلمان دعوت کرده است.  در این مراسم که با حضور رسانه ها و خبرنگاران جهان برگزار خواهد شد، شرکت هواوی به احتمال زیاد از پرچمدار جدید خود یعنی Mate 9 رونمایی می کند.

از آنجا که سری گوشی های Mate مخصوصا Mate 8 بسیار پرطرفدار بوده و فروش خوبی در سرتاسر جهان داشته است، حالا هواوی امیدوار است با عرضه نسل جدید این سری و ارتقا سخت افزار و ویژگی های آن موفقیت این سری را دوباره تکرار کند. با توجه به شعار  «یک قدم جلوتر» دعوتنامه  مراسم، فبلت جدید هواوی هم از نظر نرم افزاری و طراحی و هم از نظر سخت افزاری و دوربین ارتقا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مدل قبلی سری Mate با بهره گیری از پردازنده قدرتمند Kirirn 950 یکی از سریع ترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان لقب گرفت. از دیگر ویژگی های سری Mate هواوی می توان به نگهداری شارژ بالا اشاره کرد که این مشخصه نیز این سری را از دیگر رقبا متمایز می کند. حال باید منتظر ماند و دید هواوی چطور طرفدارن فبلت Mate را با ویژگی های جدید خوشحال خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....