حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش‌ها نکسوس ۶P با دریافت اندروید نوقا مشکل باتری پیدا کرده است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل

با پیر شدن یک گوشی هوشمند برخی ویژگی‌های دستگاه نیز افول می‌کنند؛ برخی صفحه‌های نمایش افت کیفیت پیدا می‌کنند، همچنین عملکرد گوشی نیز دیگر مانند روزهای اول نخواهد بود، اما مهم‌تر از تمامی این‌ها باید به باتری اشاره کرد که به نظر با گذر زمان بیشترین آسیب به آن می‌رسد؛ حتی با گذشت چند ماه از عمر یک گوشی اگر مشاهده کنید که عمر باتری آن مثل روزهای اول نیست نباید خیلی تعجب کنید. به‌تازگی نیز برخی از مالکان نکسوس ۶P با مشکل خالی شدن باتری مواجه شده‌اند البته نه از نوع عادی این مشکل جدی‌تر از این حرف‌ها به نظر می‌رسد؛ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر از این موضوع مطلع شوید.

در ویدئویی که یک کاربر نکسوس ۶P منتشر کرده به‌خوبی این مشکل نشان داده می‌شود، گوشی نکسوس این فرد در حین کار بدون هیچ دلیل خاصی خاموش می‌شود و با روشن کردن مجدد آن و تنها با گرفتن چند عکس دستگاه مجدداً خاموش شده و این بار حتی برای روشن کردن گوشی ناچار به استفاده از شارژر می‌شود زیرا باتری گوشی کاملاً خالی شده است، در ویدئو همچنین ذکر می‌شود که اندروید ۷ نوقا نسخه رسمی بر روی آن نصب‌شده و بازگردانی به تنظیمات کارخانه نیز پیش‌تر انجام گرفته است.

این ویدئو ۳۰ اکتبر در یوتیوب قرار گرفت و به‌سرعت هزاران کامنت از طرف دیگر کاربرانی که با مشکل مشابه در نکسوس ۶P مواجه بودند، به سمت آن سرازیر شد. در این میان برخی کاربران مدعی شده بودند که با بازگردانی به تنظیمات کارخانه مشکل آنان برطرف شده و برخی دیگر نیز راه‌حل رفع مشکل خود را به‌روزرسانی به نسخه اندروید ۷٫۱٫۱ عنوان کرده بودند، پس از این نظر مجدداً برخی کاربران از ایجاد این مشکل پس از به‌روزرسانی به نسخه ۷٫۱٫۱ خبر داده‌اند و به نظر می‌رسد فعلاً هیچ راه‌حل مشخص و قطعی برای رفع این معضل وجود ندارد.

یک کاربر نیز گزارش داده بود که پس از مواجه با این مشکل با گوگل تماس گرفته و موفق شده دستگاه خود را تعویض کند و دستگاه جدید دیگر چنین مشکلی ندارد. با این اوصاف اگر شما هم کاربر نکسوس ۶P هستید و با این معضل برخورد کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی یک‌بار بازگردانی به تنظیمات کارخانه را امتحان کنید و اگر همچنان مشکل پابرجا بود به نظر می‌رسد فعلاً چاره‌ای جز تعویض گوشی نخواهید داشت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Owners-of-the-Nexus-6P-are-reporting-battery-failures-with-7.0-Nougat_id87252″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

اخه به هوایی هم میشه اعتماد کرد ؟ فقط سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش