حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی هواوی برای معرفی میت ۹ (Mate 9) منتشر شد: پنج‌شنبه ۱۳ آبان

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

درباره هواوی میت ۹ (Huawei mate 9) شایعات زیادی شنیده و رندرهای مختلفی از آن را دیده ایم. می دانیم که فبلت ۶ اینچی هواوی قرار است آخر هفته دیگه معرفی شود و امروز این شرکت با انتشار یک تیزر رسمی آن را تایید کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم.

huawei-mate-9-tiser

همینطور که از ظاهر این تیزر مشخص است، برای مراسم معرفی داخل چین طراحی شده است. در آن حاله ای از یک شی نامعلوم دیده می شود که شاید در نگاه اول آن را یک خودرو ببینید و تصور کنید منظور هواوی از آن سرعت دستگاه باشد. این نیز محتمل است اما اجازه بدهید گریزی بزنیم به احتمال زوم ۴X اپتیکال در میت ۹ پلاس! حتما مطلب آن را به یاد دارید که زیرساخت مورد نیاز برای ارائه زوم ۴ برابری بدون افت کیفیت را بر شمردیم و بر اساس طرحی لو رفته، یکایک آنها رد شدند! حال متصور باشد که این تصویر طراحی پشت دستگاه را نشان دهد و آن برجستگی برای دوربین باشد! البته بزرگ به نظر می رسد و احتمال این نظر ما در ترنجی کم باشد اما احتمال خیلی بعیدی نیست اگر قیمت احتمالی ۱۳۰۰ دلار را در کنار شایعه زوم ۴x بگذارید و البته به شعار نوشته شده توسط هواوی روی این تیزر، یعنی a step ahead توجه کنید!

برای مطالعه شایعات پیرامون میت ۹ از جعبه جستجو که بالا و سمت چپ سایت قرار دارد استفاده کنید. به طور خلاصه می توان انتظار داشت که هواوی میت ۹ در دو مدل ارائه شود. اول مدل عادی که نمایشگر ۶ اینچی به رزلوشن FHD دارد، چیپست کایرین ۹۶۰ در قلب آن خواهد تپید و سیستم دوربین دو تایی در پشت آن طراحی شده است. مدل میت ۹ پرو اما در مقابل با نمایشگر دو لبه خمیده و رزلوشن QHD و گزینه حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت رم و شاید قابلیت زوم ۴x اپتیکال ارائه خواهد شد.

تقریبا ۱۰ روز دیگر باید برای ارائه رسمی صبر کنیم که البته یکی از قوانین سرانگشتی درباره ارائه محصولات و شایعات پس از عرضه رسمی به ما می گوید که حتما در روزهای آتی شاهد درز یا درز دادن (!) اطلاعات بیشتری خواهیم بود. نظر شما درباره میت ۹ و شایعات پیرامون آن چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_releases_huawei_mate_9_teaser_for_november_3_event_-news-21273.php”][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

مدیرعامل هواوی موبایل احتمالا زیاد خواب گوشی های لاکچریو دیده حس کرده که میتونه لاکچری با قیمت ۱۳۰۰ دلار بسازه
بهترین هواوی یا هر برند چینی دیگه نهایتا تا ۵۰۰ دلار بیشتر نمیارزه
البته امیدوارم بازم همون نمایشگر full hd رو با همون دوربین مسخره و گرافیک ۴ هسته ای نذاره
لعنتی میت ۸ و ۷ هیچی فرقی با هم ندارن
فقط ۸یکم دوربینش بهتره اونم فقط یکم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)