حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک ویژگی جذاب دیگر در اندروید ۷٫۱: حذف اپلیکیشن‌های مدیریت دستگاه ممکن شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android

سال‌هاست که گاهی امکان حذف برخی اپلیکیشن‌ها به دلایل نامعلوم در اندروید ممکن نیست و بسیاری از کاربران نیز با این مشکل مواجه‌اند. معمولاً این اتفاق در مورد اپلیکیشن‌هایی که در دسته‌بندی مدیریت دستگاه قرار می‌گیرند و می‌توانند قفل صفحه را کنترل کنند اتفاق می‌افتد، برای حذف آن‌ها باید ابتدا این قابلیت را غیرفعال کرده و سپس به حذف نصب این نرم‌افزارها اقدام کرد. مشکل زمانی پیچیده‌تر می‌شود که بدانید در پوسته‌ها و رابط‌های کاربری مختلف تنظیمات اپلیکیشن‌های مدیریت دستگاه در بخش‌های مختلفی پنهان شده‌اند و هیچ‌کس نمی‌داند که دلیل این موضوع چیست؛ اما اندروید ۷٫۱ خبرهای خوبی در این مورد نیز به همراه خود دارد پس با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که اشاره شد اندروید ۷٫۱ این مشکل را حل کرده است و دستگاه‌هایی که از این نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید در گوشی خود بهره می‌برند دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهند شد و حالا زمانی که تصمیم به حذف یکی از اپلیکیشن‌هایی گرفتید که در دسته‌ی مدیریت دستگاه قرار گرفته‌اند، کافی است دکمه‌ی حذف نصب را لمس کنید و دیگر این دکمه برای شما خاموش نخواهد بود.

nexus2cee_uninstall-device-administrator-4

این مشکل مدت‌هاست بسیاری را درگیر خود کرده است و باید اعتراف کنیم که از ملاقات با این ویژگی بسیار خرسند شدیم؛ حالا در اندورید ۷٫۱ با انتخاب حذف نصب شما به بخش تنظیمات مربوط به مدیریت دستگاه هدایت می‌شوید و به‌راحتی با غیرفعال کردن اپلیکیشن موردنظر می‌توانید به حذف کردن آن ادامه دهید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidpolice.com/2016/10/21/android-7-1-feature-spotlight-apps-marked-device-administrator-can-easily-uninstalled-hallelujah/”]androidpolice[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش