حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل جدید در رنگ جت بلک آیفون ۷

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، تماشا کنید، حتما بخوانید

اپل معمولا با ارایه نسل جدید آیفون ها علاوه بر تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری، تغییراتی در رنگ های موجود برای خرید این دستگاه ها نیز اعمال می کند. در آیفون ۷ ما شاهد ارایه رنگ جدید و اصلاح رنگ مشکی هستیم. رنگ جت بلک (Jet Black) رنگ جدیدی است که به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اضافه شده و زیبایی محسور کننده ای دارد. این رنگ اما مشکلات مخصوص به خود را نیز دارد که شاید حتی شما را از خرید آن نیز منصرف کند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشکل جدیدی که پس از خش افتادن روی بدنه آن منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

iphone-7-4

حتما می دانید که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در رنگ جت بلک به راحتی خش می پذیرد و ظاهر زیبای آن دلفریبی خود را از دست می دهد. این موضوعی است که می توانید با قرار دادن یک قاب یا برچسب روی آن کمی جلوگیری کنید اما موضوع این است که اگر قرار باشد یک قاب روی آیفون ۷ جت بلک قرار دهید از آن زیبایی چه می ماند؟! به همین دلیل برخی ترجیح می دهند برچسب محافظ روی این دستگاه استفاده کنند و تازه اینجاست که مشکل دوم پیش خواهد آمد.

در حقیقت اگر این موضوع برای شما و آیفون ۷ شما اهمیت دارد نباید از برچسب محافظ برای قاب پشتی استفاده کنید!

یکی از کاربران آیفون ۷ پس از جدا کردن برچسب محافظ قاب پشتی آیفون ۷ به این موضوع توجه کرده است که نوشته های پشت دستگاه نیز همراه با برچسب از روی آیفون ۷ جت بلک برداشته می شوند! این موضوع کمی نگران کننده به نظر می رسد! اجازه بدهید ویدیویی که کاربر یاد شده از آیفون ۷ جت بلک خود منتشر کرده است را با هم ببینیم:

[aparat id=”steFr”]

در حقیقت اگر این موضوع برای شما و آیفون ۷ شما اهمیت دارد نباید از برچسب محافظ برای قاب پشتی استفاده کنید و ترجیحا اگر شفاف بودن محافظ برای شما اهمیت دارد باید از قاب شفاف محافظ استفاده کنید. اگر هم تا به حال اقدام به استفاده از برچسب محافظ برای قاب پشتی آیفون ۷ کرده اید، باید بگوییم بهتر است آن را به حال خود بگذارید و خطر برداشتن آن را به جان نخرید.

نظر شما درباره این مشکل چیست؟ آیا اصلا آن را یک مشکل می دانید؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Jet-Black-iPhone-7-text-peel-off-issue_id86724″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

???
این دیگه چطور مشکلیه؟
اپل هر وقت سراغ یه بدنه ی جدید میره تا ۱ سال فقط طول میکشه که مشکلات طراحیو حل کنه

danial kn

من با آیفون ۶s یه مدتی کار کردم.با اینکه از نظر طراحی خیلی از آیفون۷ بیشتر خوشم میاد.ولی از نظر کیفیت بدنه به نظرم ۶s بهتر بود.

مرتضی

کسی میدونه فاز اپل از تولید این نسخه چی بوده ؟
گرون تر که هست ، تنها مزیت ش زیباییه مثلا که اونم انقدر خش پذیره باید حتما قاب بندازی و زیبایی بی زیبایی ، حالام که قاب انداختی باید درش نیاری چون نوشته هاش میچسبه بشه
مطمئنید این نسخه رو هم اپل ساخته ؟!

nAVID nAJA

خوشگله و اگه قرار باشه برچسب رو ورداری و نوشته هاش از پشتش محو بشن بازم خوشگله،فکر کنم اگه نوشته پشت بقیه برندها هم با این کار برداشته بشن تاثیری تو زیبایی گوشی نداره

عرفان

اپل برای اولین بار از یه رنگ خاص استفاده کرد
?? و هنوز وه هنوز توش مونده

مصطفی

من که خوشحال هم میشم اگه نوشته های پشت گوشیم پاک شه
ولی از اپل چنین کارای بعیده اگه این مشکل برای یه گوشی چینی بود قابل قبول بود ولی نه برای اپل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)