حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی جدید آسفالت Extreme در جاده‌ها رخ خواهد داد ؛ عرضه برای سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و ویندوز ۱۰ موبایل

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، iOS، Windows، اخبار، سرگرمی و بازی

اگر از دسته افرادی باشید که وقت زیادی را با تلفن هوشمندشان صرف انجام بازی می‌کنند، احتمالا با سری بازی‌های آسفالت آشنایی دارید. به جرئت می‌توان گفت که سری بازی‌های آسفالت از هیجان انگیز ترین بازی‌های سبک مسابقه‌ای برای سیستم‌عامل‌های موبایل به شمار می‌رود. از گرافیک محسور کننده تا شیوه کنترل اتومبیل‌ها و البته تنوع نقشه‌ها و وسایل نقلیه از مهمترین ویژگی‌های این بازی می‌باشد. حال گیم‌لافت اعلام کرده است که این شرکت به زودی نسخه جدید این بازی را عرضه خواهد کرد، اما در آن یک تفاوت مهم رخ خواهد داد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

کمتر از یک هفته می‌شود که شرکت FingerSoft، بازی جدید ۲ Hill Climb Racing را برای سیستم‌عامل‌های موبایل عرضه کرده است؛ اما اگر به دنبال گرافیک و هیجان بیشتری هستید، بهتر است که منتظر بازی جدید آسفالت Extreme باشید. در این بازی، ۳۵ اتومبیل متنوع از شرکت‌های مختلف برای رقابت‌ در جاده‌ها و پیست‌های خاکی وجود دارد. تفاوت اصلی بازی آسفالت Extreme با نسل‌های قبلی خود دقیقا همینجاست؛ جایی که آسفالت ۸ و نسخه‌های قدیمی عمدتا در خیابان‌ها و  آسفالت Extreme بیشتر در جاده‌ها به وقوع می‌پیوندد.

آسفالت Extreme همانند نسخه‌های قبلی به صورت رایگان برای سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و البته ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهد شد؛ البته پرداخت‌های درون برنامه‌ای همچنان در این بازی وجود دارد. متاسفانه تاریخ عرضه دقیقی برای انتشار این بازی منتشر نشده است، اما درکل این مایه خوشحالی است که با گذشت چند سال از عرضه بازی آسفالت ۸، نسخه جدید آن بالاخره تایید شده است.

نظر شما چیست؟ شما درباره بازی جدید آسفالت Extreme چه فکر می‌کنید؟[button type=”link” link=”http://www.asphaltxtreme.com/”]GameLoft [/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

به نظرتون واس گوشی nfs,most wanted یا آسفالت?

AK_007

real رو بازی کردم
ممنون از پاسختون⚘

soheil

بازی آسفالت اولین بار برای گوشی نوکیا N-Gage عرضه شد. واقعا یادم نمیاد از اون نسخه تا نسخه ۸ تفاوت خاصی در گیم پلی بازی دیده باشم.
ماشین ها رو ارتقا بده – نیترو بزن – بازی رو ببر و دوباره تکرار …گرافیکش هم به هیچ وجه در حد بازیهایی مثل Real Racing یا NFS نبوده و نیست.
در مورد این بازی فقط میشه گفت هیاهو برای هیچ – سایت ها کلی تبلیغ میکنن که بهترین بازی قرن عرضه شد. بعد از بازی متوجه میشه چه بازی در پیتی هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs