حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی از تلفن هوشمند میان رده آنر ۶X با دوربین دوگانه رونمایی کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موبایل، هواوی

هواوی یکی از شرکت‌هایی است که از فناوری‌های جدید خود در تعداد زیادی از محصولاتش استفاده می‌کند؛ آنقدر زیاد که شاید نام همه آن‌ها را نتوانید به خاطر بیاورید! حال این شرکت ساعاتی پیش از جدیدترین تلفن هوشمند خود به نام آنر ۶X رونمایی کرده است که در حقیقت یک تلفن هوشمند میان رده بوده و از دوربینی دوگانه برخوردار است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

تلفن هوشمند آنر ۶X از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد که توسط یک شیشه ۲٫۵ پوشانده شده است. برخلاف آنر ۸ هواوی، آنر ۶X از یک بدنه فلزی برخوردار است که در پشت آن، لنز دوربین دوگانه، سنسور اثر انگشت و لوگوی آنر قرار کرفته است. قلب تپنده آنر ۶X، یک چیپست Kirin 655 ساخت هواوی می‌باشد که درحقیقت یک پردازنده هشت هسته‌ای می‌باشد که درکنار پردازنده گرافیکی Mali T830 مسئول تامین قدرت دستگاه هستند. همانند اکثر محصولات این شرکت، هواوی آنر ۶X در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی از حافظه ۳۲ گیگابایتی و ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و دیگری از حافظه ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. دوربین بکار رفته در این محصول، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی به عنوان لنز دوم می‌باشد که البته هنوز وظیفه آن را دقیق نمی‌دانیم. دوربین جلوی دستگاه برای عاشفان سلفی نیز ۸ مگاپیکسل خواهد بود. آنر ۶X در سه رنگ طلایی، نقره‌ای، خاکستری، آبی و رزگلد با قیمت ۱۴۸ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۹۲ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی با ۴ گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد. همچنین مدل ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت حافظه رم، ۲۳۷ دلار قیمت خواهد داشت. پیش فروش این محصول در چین از اکنون آغاز شده و عرضه آن از تاریخ ۲۵ اکتبر انجام خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره آنر ۶X چه فکر می‌کنید؟[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/honor_6x_with_dual_camera_announced_in_china-news-21144.php”]GSMArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs