حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی حداقل ۵ بازی PlayStation را به اندروید و آی او اس تا پایان سه ماهه اول ۲۰۱۸ می‌آورد

بر اساس گزارشی که امروز در روزنامه وال استریت منتشر شد، سونی قصد دارد تا تعدادی از بازی‌های PS را برای اندروید و آی او اس تا پایان سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ عرضه کند. برای جزئیات بیشتر، با ترنجی همراه باشید.

شرکت ForwardWork که چندی پیش برای ساخت بازی توسط سونی تاسیس شد، قصد دارد پنج یا شش بازی PlayStation را برای دو سیستم عامل معروف تلفن‌های هوشمند  تا مارچ ۲۰۱۸ عرضه کند. متاسفانه فعلا زمان عرضه اولین بازی معلوم نیست.

بر اساس این گزارش، بازی‌های تلفن‌های هوشمند درآمد بیشتری نسبت به بازی‌های کنسول در ژاپن دارند. بنابراین اقدام سونی برای ورود به صنعت بازی منطقی است. تمامی این بازی‌ها ابتدا در خانه سونی یعنی ژاپن عرضه خواهند شد و سپس در دیگر بازار‌ها راه خواهند یافت. متاسفانه حرفی از زمان عرضه این بازی‌ها در اروپا و آمریکا گفته نشده است.

در اوایل سال جاری گفته شد که برای اولین بار در تاریخ، بازی‌های موبایل درآمد بیشتری نسبت به بازی‌های پی سی و کنسول در آمریکا داشته‌اند. بنابراین این اقدام سونی منطقی به نظر می‌رسد که بازی‌های PS را برای این دو سیستم عامل که محصول شرکت‌های معتبر آمریکایی هستند، عرضه کند.

متاسفانه هنوز در مورد اینکه کدام بازی زود‌تر برای این دو سیستم عامل منتشر خواهد شد،خبری نداریم اما به نظر می‌رسد سونی قصد عرضه بازی‌های The Last Guardian، IQ: Intelligent Qube و Hot Shots Golf را دارد.

mobile-gaming-6001

شایان به ذکر است که نینتندو، بزرگ‌ترین رقیب سونی در صنعت بازی، عرضه چند بازی برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس در آینده را اعلام کرده است. به عبارت دیگر، جنگ سونی و نینتندو به زودی گسترده‌تر خواهد شد. این خبر از نگاه مصرف کننده نهایی این محصولات خبر بسیار خوبیست زیرا افزایش رقابت بین این دو شرکت می‌تواند نوید بهبود و افزایش کیفیت و ویژگی بازی‌ها را برای این کاربران بدهد.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما، سونی ابتدا باید کدام بازی را برای این دو سیستم عامل منتشر کند؟

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Sony-to-bring-at-least-five-PlayStation-games-to-iOS-and-Android-by-March-2018_id86577″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin

آفرین به برند محبوبم سونی…

Armin

سلام ب همه آرمین هستم از طرفداران قدیمی و پروپاقرص برند با عظمت سونی. امیدوارم دوستان خوبی واسه هم باشیم

moazez

کاش ژاپنی بودیم.همه چیز بهترینش اول تو ژاپن میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید