حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: گوگل بروزرسانی اندروید ۷٫۰ نوقا را برای دستگاه‌های مبتنی بر پروژه اندروید وان منتشر کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کمپانی گوگل برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید وان آپدیت جدیدی حاوی سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا ارائه کرده است. به گفته یکی از کاربران سایتGSMArena تلفن هوشمند  Cherry Mobile G1 به عنوان یکی از اولین دستگاه‌های مبتنی بر اندروید وان، بروزرسانی اندروید ۷٫۰ را دریافت کرد.

با ترنجی همراه باشید….

همانند اتفاقی که در با سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو افتاد، دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید وان آخرین آپدیت نرم افزاری را بعد چند روز بعد از آن‌که گوگل ایمیج بروزرسانی اندروید ۷٫۰ را برای دستگاه‌های نکسوس خود منتشر کرد، دریافت کردند.

capture

اگر شما یک گوشی هوشمند مبتنی بر پروژه اندروید وان دارید مفتخر بگوییم که بزودی اعلانیه‌ی دریافت بروزرسانی اندروید ۷٫۰ را خواهید دید! اگر با پروژه‌‍‌ی اندروید وان آشنا نیستید باید بگوییم که این پروژه به این منظور اجرا شده است که نسخه‌ی خالص اندروید (نسخه‌ی دستکاری نشده و کارخانه‌ای) بر روی دستگاه‌هایی که دارای قدرت سخت افزاری نسبتا کم هستند و قیمت آن‌ها بسیار کم می‌باشد، برای عموم مردم قابل دسترسی باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/android_70_nougat_update_hits_android_one-news-20455.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com