حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فایل ایمیج فکتوری و OTA اندروید ۷٫۰ نوقا رسما برای نکسوس ۶P منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

اندروید نوقا هفته‌ها است که منتشر شده است و تمامی تلفن‌های نکسوسی و برخی از تلفن‌هایی که با اندروید خالص به بازار عرضه شده‌اند این بروزرسانی را دریافت کرده‌‎اند ولی تاکنون مشکلاتی برای دریافت بروزرسانی در برخی از دستگاه‌ها وجود داشته است. برای مثال فایل ایمیج نکسوس ۶P به دلایلی تاکنون منتشر نشده بود اما هم‌اکنون این فایل برای دریافت در دسترس است.

با ترنجی همراه باشید…

نکسوس ۶P پی بدون هیچ شکی یکی از برترین تلفن‌های نکسوسی است که گوگل تاکنون به بازار عرضه کرده است. گوگل پس از مدت‌ها آزمون و خطا سرانجام سه هفته‌ پیش اندروید ۷٫۰ را برای آخرین پرچمدار سری نکسوس خود به همراه چند تلفن دیگر نکسوسی منتشر کرد. بروزرسانی از طریق خود دستگاه به آسانی قابل دریافت بود اما اگر شما می‌خواتید دستگاه خود را با فایل ایمیج به اندروید ۷ راهنمایی کنید متاسفانه فایل ایمیج برای دانلود در دسترس نبود.

نکسوس ۶P بعد از دریافت آپدیت دچار مشکلات نرم‌افزاری همانند مصرف زیاد باتری شد که گفته می‌شود برخی از این مشکلات به خاطر درایورهای این تلفن بوده است. گوگل پس از بازنگری در بروزرسانی جدیدش سرانجام فایل ایمیج را مجددا برای دانلود در دسترس قرار داده است.

در این بسته‌ی بروزرسانی با نام  NRD90U که در آن آخرین آپدیت امنیتی (مربوط به پچ امنیتی ماه سپتامبر) قرار داده شده است، آخرین نسخه‌ی اندروید ۷٫۰ قرار دارد. کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ پایین آخرین فایل ایمیج منتشر شده برای نکسوس ۶P را دریافت کنند. در نظر داشته باشید که پس از فلش زدن گوشی با فایل ایمیج تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد. پس به شما توصیه می‌کنیم که قبل از نصب فایل ایمیج از تمامی فایل‌های خود یک نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنید.

دانلود فایل ایمیج فکتوری اندروید ۷٫۰ نوقا برای نکسوس ۶P

دانلود فایل OTA اندروید ۷٫۰ نوقا برای نکسوس ۶P

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/android-70-nougat-factory-images-and-ota-files-now-available-for-nexus-6p” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com