حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

براساس گزارش‌های جدید، پروژه تلفن هوشمند ماژولار آرا توسط گوگل لغو شده است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بعد از مدت‌ها تاخیر و بدقولی‌ها، به نظر می‌رسد که رویای گوگل برای ساخت تلفن‌های هوشمند ماژولار به انتهای راه رسیده است. براساس گزارش جدید یک منبع، گوگل قصد دارد که از سال جاری تمرکز جدی تری در زمینه سخت‌ افزارهای برند خودش داشته باشد و به همین جهت، این شرکت تصمیم گرفته که این پروژه را لغو کند، و این درحالی است که این شرکت حدود سه ماه قبل از رشد این پروژه خبر داده بود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

چیزی که پروژه آرا را تبدیل به یک پروژه جذاب برای کاربران می‌کرد، امکان تعویض قطعات اصلی تلفن هوشمند با سادگی و با تغییر ماژول‌های آن بود که از نظر بسیاری، آینده تولید تلفن‌های هوشمند نام گرفته بود. گوگل در نمایشگاه I/O اعلام کرد که این شرکت درحال همکاری با برخی شرکت‌های دیگر بوده و نسخه مخصوص توسعه دهنگان این محصول در پاییز امسال عرضه خواهد شد؛ اما تا شروع پاییز چند هفته باقی نمانده و حالا خبر لغو این پروژه هم منتشر شده است. احتمالا می‌دانید که گوگل قصد دارد نام نکسوس‌های خود را نیز حذف کرده و با عنوانی جدید به شکلی جدی تر در بازار به رقابت بپردازند؛ در حقیقت گوگل می‌خواهد تلفن هوشمندی بسازد که برای همه باشد و نه برای برخی دسته از کاربران.

البته هنوز درباره پروژه آرا ناامید نشوید؛ چراکه احتمالا گوگل این پروژه را به کمک همکاران خود به بازار خواهد فرستاد و خود تمرکزش را بر روی موارد دیگری خواهد گذاشت. براساس گفته‌های این منبع، گوگل قصد داشته که این محصول را به عنوان چیزی بیشتر از یک تلفن هوشمند و به عنوان بخشی تازه از انقلاب اینترنت اشیا روانه بازار کند و برای همین، این اقدام گوگل منطقی‌تر به نظر می‌رسد. درکل مدت زیادی است که نام پروژه آرا بر سر زبان‌ها افتاده است اما با این شرایط، شاید باید مدت بسیار بیشتری را برای عرضه این گونه محصولات صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ شما درباره پروژه آرا چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Project-Ara-modular-phones-reportedly-cancelled-but-the-dream-may-not-be-dead_id84872″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs