حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی، دعوت‌نامه‌های مراسم IFA 2016 را منتشر کرد؛ آیا ساعت هوشمند جدیدی در راه است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

روند معرفی و عرضه محصولات تقریبا به صورت یکسانی تبدیل شده است؛ در اوایل سال، شاهد برگزاری مراسم CES و معرفی محصولات متنوعی در دسته‌های مختلف هستیم. پس از آن، نوبت به MWC می‌رسد، جایی که پرچمداران جدید نیمه اول سال به شکل گسترده‌ای رونمایی می‌شوند. و در نهایت نوبت به IFA در ماه سپتامبر می‌رسد. در این مراسم، بیشتر شاهد معرفی پرچمداران نیمه دوم سال و گجت‌های تازه‌ای مانند ساعت‌های هوشمند هستیم. هواوی نیز مانند هر شرکت دیگری دعوت‌نامه‌های این مراسم را عرضه کرده است، اما آیا این دعوت‌نامه به یک ساعت هوشمند اشاره دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه شوید.

عمر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نزدیک به یک سال و حتی شده است و دیگر وقت آن رسیده که شرکت‌ها، اقدام به عرضه نسخه جدید کنند. سامسونگ که چند روز پیش، دعوت‌نامه‌های رونمایی از گیر اس ۳ را منتشر کرد. اپل نیز احتمالا در شهریور ماه امسال از نسخه جدید ساعت هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. در همین میان، به نظر می‌رسد که هواوی نیز قصد دارد ساعت هوشمند جدیدی را روانه بازار کند. همانطور که می‌دانید، هواوی واچ یکی از بهترین ساعت‌‌های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است. تنوع در مدل‌های بدنه و بند‌های ساعت، یکی از ویژگی‌های اصلی این ساعت هوشمند لوکس است و این مورد در کنار عملکرد مناسب، هواوی واچ را به یکی از ساعت‌های هوشمند مناسب برای خرید تبدیل کرده است. خوشبختانه این ساعت به زودی به اندروید ور ۲٫۰ مجهز خواهد شد و به این صورت می‌توانید از این محصول، نهایت استفاده را داشته باشید. حال که یک سال از عمر این ساعت می‌گذرد، صحبت‌ها پیرامون نسل بعدی این ساعت بیشتر شده است. در این دعوت‌نامه، شاهد یک دستگاه طلایی زیبا هستیم، اما به نظر نمی‌رسد که این یک ساعت هوشمند باشد چرا که هواوی معمولا ساعت‌های هوشمند خود را به صورت دایره‌ای شکل طراحی می‌کند. اما در هر صورت براساس تایید چند منبع، هواوی به زودی از نسل دوم ساعت هوشمند خود با سیستم عامل اندروید ور ۲٫۰ و برخی ویژگی‌های تازه رونمایی خواهد کرد. تا شروع مراسم IFA 2016 مدت زیادی باقی نمانده است، پس یادتان باشد که برای دریافت لحظه به لحظه‌ خبرها، ترنجی را دنبال کنید.

نظر شما چیست؟ شما چه انتظاراتی از هواوی واچ ۲ دارید؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/android-wear-new-huawei-watch-horizon.html” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]AndroidHeadlines [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs