حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس هدفون‌های Bullets V2 را به قیمت ۱۹٫۹۵ دلار عرضه کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

کمپانی چینی وان پلاس چند روز پیش وعده داده بود که در چند روز آینده از یک محصول جدید خبر خواهد داد. اما اگر توقع گوشی یا ساعت هوشمند جدید را داشته‌اید احتمالا ناامید خواهید شد.

این شرکت چینی هدفون‌های OnePlus Bullets V2 را معرفی کرده است. در زمینه قیمت این هدفون در دسته‌ی محصولات ارزان‌قیمت قرار می‌گیرد و فقط ۱۹٫۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده و از طریق فروشگاه اینترنتی وان پلاس در رنگهای طلایی و مشکی برای خرید موجود هستند.

برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

Bullets V2 از آلومینیوم پوشیده شده با مس ساخته‌شده و فیش اتصال ۳٫۵ میلی‌متری دارد. طول کابل این محصول حدود ۱٫۲۵ متر بوده و تنها ۱۴ گرم وزن دارد. وان پلاس مدعی شده این محصول را با گرد زیرکون (نوعی سنگ جواهر) هم پوشش داده تا احساس لمس بهتری را به کاربران انتقال دهد.

روی سیم این هدفون‌ها یک کنترل‌کننده‌ی سه کلیدی قرار دارد که می‌توانید به وسیله‌ی آن به تماس دریافتی پاسخ دهید و پخش آهنگ را متوقف کنید. به علاوه دو گوشی این هدفون به طور مجزا صدا را تولید می‌کنند بنابراین نویز صدا را کاهش و نوت های موسیقی را بهتر پخش می‌کنند. لازم به ذکر است که در بسته‌بندی این هدفون سری گوشی‌هایی از جنس سیلیکون ضد حساسیت در ۳ سایز مختلف موجود است و کاربر می‌تواند از سایز مناسب خود استفاده کند.

1

در صفحه‌ی فروش هدفون این‌گونه نوشته‌شده : “در ساخت Bullets V2 از دیافراگم ARYPHAN استفاده‌شده، که به سبکی و فرکانس بالای لرزش مشهور است. سبک‌بال و راحت از محصولی بهره ببرید که صدا را آن طور که باید شنیده شود به گوش شما خواهد رساند. ما با استفاده از تنظیم سه بانده صدایی مسحورکننده را تولید کرده‌ایم که باس غنی تر، تریبل ظریف تر و متوسط صدایی گوش‌نوازتر را به همراه دارد.”

3

حتما با خود فکر می‌کنید که این هدفون ارزان چقدر عمر خواهد کرد؟ باید به شما بگوییم که وان پلاس این محصول را تحت شرایط سخت آزموده و محصولی بادوام را به دست مشتری خواهد رساند. وان پلاس در مورد این آزمون‌های سخت از تست مقاومت در برابر گرما و تست مقاومت سیم نام برده است. و تضمین کرده هر هدفونی پیش از فروش درسایت مطمئنا  از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است.

ویدئوی معرفی این محصول را اینجا به تماشا بنشینید

[aparat]http://www.aparat.com/v/G05Tc[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-launches-Bullets-V2-best-buds-for-life-at-just-19.95_id84536″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

نسبت به قیمتش خیلی خوبه
وان پلاس شرکت موفقیه
با آرزوی موفقیت برای این چینی دوست داشتنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش