حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس‌های سال ۲۰۱۶ به ویژگی Night Light مجهز می‌شوند

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

گوگل در ماه‌های اخیر سخت مشغول کار بر روی پرچمداران جدید سری نکسوس است و تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص نکسوس‌های ۲۰۱۶ منتشر شده است. به احتمال بسیار قوی نکسوس‌فون‌های ۲۰۱۶ توسط شرکت محبوب تایوانی HTC تولید و به بازار عرضه خواهد شد و از نظر ابعاد و اندازه این دو نکسوس با هم تفاوت خواهند داشت و در سخت‌افزار‌ آن‌ها تنها چند تفاوت جزیی دیده خواهد شد. یک منبع معتبر اطلاع داده است که Night Light در نکسوس‌های ۲۰۱۶ گوگل حضور خواهند داشت.

با ترنجی همراه باشید…

پارسال کمپانی بزرگ گوگل با همکاری شرکت هوآوی و الجی به ترتیب دو تلفن بسیار جذاب نکسوس ۶P و ۵X را به بازار عرضه کرد. این دو تلفن از نظر قدرت٬ امکانات و دوربین به نسبت نکسوس‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده بودند و در بخش باتری نیز گوگل اقداماتی انجام داده بود.

نکسوس‌های جدید هنوز معرفی و به بازار عرضه نشده‌اند اما گوگل از چند ماه پیش نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی اندروید ۷ (نوقا) را منتشر کرده است و در آخرین بروزرسانی برخی از کاربران متوجه شده‌اند که قابلیتی تحت عنوان Night Light به تلفن‌شان افزوده شده است. در واقع این قابلیت ویژگی خاصی را با خود به همراه دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا فعال کردن آن صفحه نمایش تلفن‌تان طیف نوری خاصی را از خود ساطع کند تا کاربر در هنگام مطالعه و کار کردن با تلفن در شب دچار مشکل نشود.

طبق اسکرین شات‌هایی که از این قابلیت تاکنون منتشر شده است تنظیمات خاصی برای این حالت در تنظیمات اندروید ۷ در نظر گرفته شده است تا شب هنگام و در زمان خوابیدن٬ چشمان شما دچار خستگی مفرط نشود. ویژگی‌ مشابهی در گلکسی اس ۷  پیش از این رویت شده بود و اپل نیز در نسخه‌ای از iOS 9 حالت شیفت شب را اضافه کرده بود. در ویندوزفون ۸٫۱ نیز قابلیتی شبیه به Night Light از مدت‌ها پیش وجود داشته است.

در قابلیت Night Light در واقع رنگ‌های با طیف آبی فیلتر می‌شوند و از این طریق دیگر چشمان بیننده اذیت نخواهد شد. اندروید ۷ تاکنون ویژگی‌های جدید همچون پنجره‌ی دوگانه٬ رابط کاربری جدیدتر و تنظیمات جدید را به خود دیده است و قابلیت Night Light می‌تواند این نسخه از اندروید را بیش از پیش جذاب کند. در خصوص نکسوس‌های جدید اطلاعات خوبی تاکنون منتشر شده است که می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ و ۳ یا ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. یکی از نسخه‌ها با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی و دیگری با یک پنل ۵٫۷ اینچی احتمال پا به بازار خواهند گذاشت.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/2016-nexus-phones-include-night-light-mode.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

پیشا پیش میگم الان یه مشت ]…..[ ینریز تو این پست اسکی اسکی نکنن
البته اگه بخوان چنین کاریم بکنن ضایع میشن چون این تو اس۴ بود
جدای اینا جدا این دکمه های ناوبری اندروید جدید اینجوری شده!؟
با تو پر شدن مشکلی نداشتم ولی احساس میکنم این رنگی رنگیای اطرافش قشنگ نیست

JAGUAR

مدافعین حقوق شرکت ها فقط در پست های مربوط به سامسونگ مغزشون کار میکنه در باقی پستا کلا تعطیلن :yahoo:

Mohammadrezaaa

جگوار جان شما که طرفدار و فن سامسونگی یه سوال دارم ازت؟؟سنسور مادون قرمز نوت۷ هستا مال اسنکر عنبیه چشم آیا میشه باهاش لوازم خانگی هم کنترل کرد مثه اس۵ :scratch:

JAGUAR

سلام نه دوست عزیز نمیشه
متاسفانه سامسونگ این قابلیت رو خیلی وقته برداشته 😥
اون برای تشخیص چشم در تاریکی کاربرد داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com