حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی دعوت‌نامه‌ مربوط به تلفن هوشمند V20 را منتشر کرد؛ رونمایی رسمی در تاریخ ۱۶ شهریور

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

الجی نیز یکی از شرکت‌هایی است که قرار است با دست پر به استقبال نیمه دوم سال ۲۰۱۶ برود. همانطور که می‌دانید، این شرکت از محصول جدیدش به نام V10 رونمایی کرد که با وجود ویژگی‌های تازه و مورد پسند چندان مورد استقبال قرار نگرفت. اما براساس شایعات قبلی، الجی قصد دارد که نسل دوم را با بهبود‌های تازه روانه بازار کند. حال لحظاتی پیش، الجی به صورت رسمی اعلام کرد که V20 در تاریخ ۱۶ شهریورماه سال جاری و در شهر سانفرانسیسکو رونمایی خواهد شد. مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

الجی، خبر رونمایی رسمی از این محصول جدید را با یک دعوت‌نامه یا شاید هم یک تیزر رنگارنگ تایید کرده است. در این تیزر یک کتاب بزرگ دیده می‌شود که به نظر در آن، برخی مناطق مهم در شهر سانفرانسیسکو، محل رونمایی از الجی V20 دیده می‌شود. همچنین در بالای کتاب شاهد شعار Play More که هنگام رونمایی از G5 نیز دیده بودیم هستیم. تا به امروز چند شایعه متعدد درباره الجی V20 منتشر شده است برخی اطلاعات را در اختیارمان قرار می‌دهد. براساس گزارش‌های قبلی، الجی V20 از اولین تلفن‌های هوشمندی است که با به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۷ یا همان اندروید نوقا روانه بازار می‌شود. همچنین احتمالا این محصول به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا همان Full HD مجهز شود که البته کمی جای تعجب دارد، چراکه نسل قبلی این محصول از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD برخوردار بود. چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی از دیگر ویژگی‌های این محصول خواهد بود. دو مورد از بخش‌های هیجان انگیز این تلفن‌هوشمند مربوط به دوربین و باتری می‌شود. براساس شایعات تازه، الجی V20 به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد که امیدواریم بتواند بالاخره طول عمر باتری مناسبی را ارائه دهد! دوربین پشت محصول نیز ۲۰ مگاپیکسل و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل خواهد بود که احتمالا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار خواهند شد. متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که دوربین جلوی دستگاه به صورت دوگانه خواهد بود یا خیر، حتی صفحه نمایش دوم نیز در این محصول تایید نشده است. درهر صورت برای مطلع شدن از مشخصات این محصول، باید تا تاریخ ۱۶ شهریور یا ۶ سپتامبر صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ شما درباره الجی V20 چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Play-More—LG-V20-will-be-announced-on-September-6-in-San-Francisco_id83845″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi ak

وی ۱۰ که عالی بود ببینیم وی ۲۰ چی در میاد

Blue Tech

امیدوارم مثله وی ۱۰ خوب چیزی باشه
شاید طرفدارای الجی با نظرم مخالف باشن
ولی وی ۱۰ منو به الجی علاقه مند کرد خیلی ولی سره سوزنی از جی ۵ خوشم نیومد
امیدوارم شخصیتش شبیه وی ۱۰ باشه نه جی ۵

pika

#خاص :yahoo:

AliGH002

خاص بودن : : :yes:
I LOVE LG :rose:

riofarina

اگه بازم ips باشه و باتری زیر ۹۰ ساعت برای همیشه با الجی خداحافظی میکنم.
لااقل amoled هم نبود یه فناوری جدید داشته باشه تا مصرف صفحه نمایش بیاد پایین.

MOAZEZ

به سری v الجی علاقه خاصی دارم.امیدوارم بد بودن g5 رو تمام و کمال برطرف کنه.

ali™reza

میخوامت معزز :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs