حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: اختلال در عملکرد میکروفون گوشی‌های اندرویدی پس از نصب مایکروسافت کورتانا

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اگرچه نسخه‌نهایی کورتانا برای سیستم‌عامل اندروید منتشر نشده است اما نسخه آزمایشی این نرم‌افزار از تابستان توسط استورهای شخص‌ثالث ارایه می‌شود. همانند نسخه‌های آزمایشی دیگر برنامه‌ها، کرتانا برای سیستم‌عامل اندروید از یک مشکل بسیار بزرگ رنج می‌برد؛ احتمالاً این نرم‌افزار، میکروفون دستگاه کاربران را غیرفعال می‌کند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

بنابر گزارش سایت winbeta، میکروفون نکسوس ۵ پس از نصب کورتانا غیرفعال شده و برای رفع آن، ناچار هستید که دستگاه خود را ریست نمایید؛ عده‌ای دیگری از کاربران، از این مشکل گلایه داشته‌اند. با غیرفعال‌کردن این برنامه، کاربران متوجه شده‌اند که مشکل به‌وجود آمده از کورتانا مایکروسافت نشأت می‌گیرد.

اگر از چنین مشکلی پس از نصب برنامه کورتانا برروی گوشی‌هوشمند یا تبلت اندرویدی خود رنج می‌برید، بهتر است تا زمان‌عرضه به‌روزرسانی رسمی برای رفع این مشکل منتظر بمانید. البته زمان‌عرضه این به‌روزرسانی، هنوز مشخص نشده است.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/cortana-could-be-killing-the-microphone-on-your-android-device” background=”#04c571″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی