حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیری درباره رویداد پیش‌رو California Streaming اپل چه اطلاعاتی را بازگو می‌‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

برخی از شما ممکن است روش عجیب و غریبی را که در آن تاریخ رویداد فصل بهار اپل در ماه آوریل امسال مشخص شد را به‌یاد داشته باشید. برای کسانی که آن را از دست دادند، افشای زمان برگزاری این رویداد توسط کسی/چیزی جز دستیار هوشمند اپل، سیری، بیان نشد. حال، درشرف رویداد دیگری از جانب اپل که این شرکت قصد دارد در آن به معرفی سری آیفون ۱۳، اپل واچ سری ۷ و ایرپادز ۳ خود بپردازد، این‌بار نیز از سیری سوال پرسیده شده که کمپانی صاحب امتیاز آن، چه چیزی را برای رونمایی در رویداد روز سه‌شنبه برای طرفداران درنظر گرفته است.

پرسش از سیری درباره رویداد روز سه‌شنبه اپل

همان‌طور که ممکن است تصور کنید، وضعیت مربوط به چند ماه پیش، بیشتر یک اتفاق ناخواسته بود تا راهی هوشمندانه برای اعلام تاریخ رویداد بزرگ اپل. به‌دنبال این حادثه، به‌نظر می‌رسد که غول فناوری پیش‌بینی کرده است تا برخی از مشتریانش سعی خواهند کرد اطلاعات جدیدی در مورد رویداد آینده را با استفاده از همین روش بدست آورند.

متأسفانه، مهندسان اپل برای افراد کنجکاو، ترفند کوچکی انجام داده‌اند.با مشاهده برای اولین بار توسط AppleInsider، اگر سعی کنید از سیری بپرسید که “اپل در 14 سپتامبر چه چیزی معرفی خواهد کرد؟” با یک جمله آشنا به شما پاسخ داده می‌شود: “شما نمی‌توانید عجله کنید. نه، فقط باید صبر کنید.”

بی‌راه نیست اگر به‌نظر می‌رسد که پیش‌تر آن را در جای دیگری شنیده‌اید که احتمالا نیز همین‌طور است. پاسخی که سیری به شما می‌دهد، مربوط به قسمتی برگزیده از ترانه مشهور “You Can Not Hurry Love” از The Supremes می‌باشد.

پرسش از سیری درباره رویداد روز سه‌شنبه اپل

پرسش از سیری درباره رویداد روز سه‌شنبه اپل

به‌نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد با رویداد سپتامبر امسال ادای احترامی به دهه 60 میلادی کند، حتی خود رویداد را “California Streaming” نامیده است که اشاره‌ای به ترانه کلاسیک دیگر آن دوران یعنی “California California Dreaming” از The Mamas & The Papas می‌باشد.

حالا دیگر سعی کنید کل این موضوع را معنا کنید. یافتن معنای پنهان در پشت آن همه چیزی که معنادار به‌نظر می‌رسد، بسیار بعید است؛ چراکه اپل ید طولانی در نکات و Easter eggs ندارد.

اگر از پاسخ‌های سیری به سوالات خود در مورد رویداد آینده اپل ناامید شده‌اید، ما آن را برای شما را پوشش خواهیم داد. سری آیفون 13، اپل واچ سری 7 و ایرپادز 3 از جمله مورد انتظارترین محصولاتی هستند که انتظار می‌رود شاهد معرفی آنها باشیم.

شما می‌توانید این رویداد را در وب‌سایت رسمی اپل در مرورگرهای پشتیبانی شده، برنامه Apple TV و از طریق کانال YouTube این شرکت نیز مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟ آیا خود شما از دستیار هوشمند سیری راجع‌به رویداد روز سه‌شنبه اپل، سوال کرده‌اید؟ درصورت مثبت بدون جواب، پاسخ سیری چه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی