حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در سال آینده منتظر هدست هولولنز ایسوس باشید

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

یک ماه پس از انتشار ایده واقعیت مجازی ایسوس اکنون این شرکت تأیید کرد که برنامه‌ای برای ساخت و عرضه یک هدست واقعیت مجازی مشابه هولولنز در سال ۲۰۱۶ دارد. “این هدست اوایل سال آینده با دیگر محصولات جدید ما خواهد آمد. ما بر این باوریم که واقعیت مجاری برای زندگی بسیاری از افراد مهم است” در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر بخواهیم در این مورد قضاوت کنیم بر اساس گفته‌های ایسوس این هدست توسعه یافته‌ی هولولنز مایکروسافت خواهد بود که خوشبختانه با قیمتی کمتر به میدان خواهد آمد. هر چند هنوز ایسوس این مسئله را تأیید نکرده که این هدست نوعی از هدست هولولنز است و نه قیمت نهایی آن مشخص شده است.


2787338-hololens2


مایکروسافت می‌گوید هولولنز دارای چند نوع خواهد بود و تنها محدود به فروش خود مایکروسافت نمی‌شوند. و تکنولوژی آن همه جانبه است و مانند دیگر واقعیات مجازی انحصاری نیست. این غول نرم‌افزاری وعده داده است که اوایل سال آینده نسخه‌ی مخصوص توسعه دهنده‌ها را با قیمتی حدود ۳ هزار دلار عرضه کند. و این قیمتی است که مطمئناً نهایی نخواهد بود. اکنون هرچند این تکنولوژی به ظاهر بسیار جالب به نظر می‌رسد اما نسخه‌های پیش فرض احتمال تحقق آن را افزایش داده است و حالا به نظر می‌رسد که شرکت‌های دیگری مثل ایسوس برای فروش عمده این محصول بسیار مشتاق هستند. نظر شما در مورد هولو لنز چیست؟ در تصاویر زیر چند نمونه از کاربرد آن را مشاهده کنید.


maxresdefault1

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/12/asus-hololens-style-headset/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen930

تو زمان بالمر مایکروسافت آینده رو به درستی ندید،آینده اون سالها،این روزهای ماست،دوران موبایل.
اما الان درک ورست و به موقعی از آینده کرده،هالولنز آینده پردازش کامیوتری هست البته در کنار پردازش ابری.
بازار آینده از آن مایکروسافت خواهد بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی